Primele experiente la piscina

Pentru mine, acest loc, Clubul Floreasca, are o semnificatie aparte…imi este imposibil sa ma duc acolo fara sa ma gandesc la lucruri minunate! Totul a inceput in 1994  la petrecerea de final de liceu (am poze..trebuie sa le caut !)

Pe urma…dupa niste anisori….

419

 

 

 

 

 

 

 

Apoi…a fost botezul Catincai..

botez

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iar acum…povestea continua astfel!

PRIMA DATA LA PISCINA, ieri 29 iulie!

cati

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O adevarata „domnisoara” nu bea apa tolanita, dar urla cat o tin plamanii „vreau jos mami” cand o bagi in piscina! La a doua intrare in piscina Catinca descopera placerea datului din picioare in apa, iar a treia oara „se cere” singura in piscina si striga la toata lumea „uite tanti inot, uite nenea….”

cati 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seara, rapusa de oboseala il ia pe Coco in brate, are inca puterea sa mai zambeasca si sa spuna „facem poza pentru tati” si doarme visand ca inoata (toata noaptea s-a invartit prin tot patul!) pana dimineata la 10.15.

cati 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A DOUA OARA LA PISCINA! Azi nici nu s-a trezit bine si ma intreba daca mergem „dupa ce fac nani mami” la piscina!

Ajunse acolo…”tanti” ne da pai sa bem apa din sticla!

cati 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Mami …vreau in piscina”. Cererea se soldeaza cu o noua repriza de suspine „vreau jos” (asta inseamna ca vrea afara din apa!) pentru ca apa este ceva mai rece decat ieri!

cati 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne intoarcem pe teren sigur si „cineva” isi aduce aminte de un anumit articol la care ravneste intens – SUTIENUL (nu de alta…dar daca are si mami trebuie sa aiba si ea!)! Costumul de baie l-a primit cand era mica (ca acum tare mare mai este!)  de tot de la prietena mea Mada…comparatia intre anul trecut si acum..o veti face singuri!

cati 11

 

 

 

 

 

 

 

 

cati 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Da’ cum se pune?”

cati 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daa..asa mai merge…acum „poze pentru tati!”

cati 7

 

 

 

 

 

 

 

 

cati 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si un mic remember de anul trecut din aceeasi perioada…iulie.

cati 8EforieNord Iulie-August 2008 300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acum ca ne-am potolit scoatem sutienul si facem putin topless…sa ne „vada si pe noi soarele”. Bebe este invitat de oanoare pe sezlongul Catincai….

cati 5

 

 

 

 

 

 

 

 

Urmeaza a doua baie…cand facem cunostinta cu o fetita putin mai mare decat noi ceea ce ne da curaj si stam mai mult in piscina! Apoi…din nou plaja si pe urma mergem la Mia (strabunica) si la Ada (bunica) sa papam „pempenas”! Maine speram s-o luam pe bunica cu noi ca sa ne faca poze in apa sa vi le aratam!

cat 3

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Dana said,

    Super la piscina! V-ati distrat grozav. Ne e dor de voi ca n-ati mai venit in parc cam de multa vreme.

  2. 2

    Ciolitto said,

    Piscina, oau… nu se compara vremurile mele cu cele de azi si este normal sa fie asa, nu trebuie sa ramanem doar la diafilm, joc pe televizor, chefir sau mai stiu eu ce. Oricum vad ca v-ati distrat ceea ce e bine, va intelegeti de minune. Numai bine, maine, poimaine o vedem cum inoata. 😐

  3. 3

    oanamada said,

    @Dana…nu am mai venit prin parc din cauza ca pitica a facut febra si pediatra mi-a zis ca este o viroza. In plus…ultimele dati cand am fost in Floreasca toti parintii din jur povesteau cum s-au imbolnavit copiii lor de enteroviroza….pediatra mi-a confirmat ca este o epidemie foarte mare de viroze intestinale asa ca am preferat piscina asta pentru ca este mai cu „circuit inchis” si nu sunt extrem de multi copii (unul-doi pe zi!). Sper ca Mirunica este bine…va pupam.
    @Ciolitto…eu de chefir nu prea am avut parte :D, de diafilm din plin ca imi punea bunicul meu. Sincer, ma bucur din suflet ca pot sa-mi tin copilul la aer (ma rog…aerul asa cum e el!), ca am ocazia sa o invat de mica sa inoate, sa se miste mult…este important pentru mai tarziu. Eu, la randul meu, am fost un copil „foarte plimbat” pe la mare, munte, piscine…nu sunt mult mai sanatoasa ca altii din generatia mea, dar macar imi amintesc cu placere ca in copilarie faceam multe lucruri frumoase si ca buncii si parintii mei ma luau cu ei peste tot si se straduiau sa-mi ofere cat mai multa diversitate. As vrea ca si fiica mea sa-si aminteasca copilaria ei cu placere. Crede-ma, nimic nu se compara cu lucrurile pe care le faci „pentru prima data” cu copilul tau…ca de exemplu primul mers la piscina….Da, ne intelegem de minune pentru ca este un copil foarte ascultator si foarte cuminte…evident, cu micile crize specifice varstei, dar comparativ cu altii este un inger!

  4. 4

    salmi said,

    Frumos v-ati distrat, bravo! Daca inaugurarea a fost facuta, acum veti fi cliente „vechi” ;). Pupici!

  5. 5

    oanamada said,

    Salmi, daa…chiar avem de gand sa mergem cat de des se poate…in fiecare zi daca ar fi dupa mine…decat s-o duc sa se joace in praful ala de-i spun astia nisip..prefer s-o duc in iarba si la piscina! Pupici

  6. 6

    WOW!!! Ca sa vezi ce mica-i lumea…m-ai facut sa zambesc pe ziua de azi cand am vazut pozele pe malul lacului. Noi tot acolo ne-am casatorit si ce frumos a fost…

    Ma bucur pt voi!

    • 7

      oanamada said,

      @ Madalina&Alex….vorba te…ce mica-i lumea…pentru mine este chiar un loc special…ma simt tare bine cand ma duc acolo…iar amintirea nuntii si botezului Catincai sunt chiar de neuitat pentru ca au fost foarte, foarte putine minusuri…ceea ce se intampla mai rar in ziua de azi. Va pup …si raman la parerea mea ca poza din biserica cu bebe Maia este absolut minunata. V-am scris si mesaj pe blog, dar vad ca nu apare..probabil ca iar da erori repetate…ca am mai patit asta!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

