Mecanicul familiei!

Pe zi ce trece imi dau seama cata grija trebuie sa am ce vorbesc si cum vorbesc in casa, in prezenta Catincai!

Din ciclul „Catinca le spune!” : azi dimineata vine maimutica langa mine si mi-o tranteste : „S-a ars chiuoasa”(chiuloasa- asa se scrie?!). Fac ochii cat cepele si o intreb: „Ce s-a ars mami?”

„Chiuoasa, masina lu’ mami e la reparat!”

Acuma de’, daca bietul copil a auzit vorbindu-se in jur despre garnituri de chiuloase arse!!!

Spre seara, dupa ce ne intoarcem de la piscina, trecem pe la mama si pe la bunica mea si le povestesc conversatia de dimineata. Catinca intervine:

„O repara nenea”…toata lumea rade…nedumerita, fi-mea o lasa moarta. 

La plecare  se intoarce din drum ca sa le mai comunice ceva important: „S-a sticat si pitonul!” (a se intelege pistonul- a  repetat bietul copil de 3 ori pana sa ma prind eu despre ce vorbeste)

In ritmul asta maine-poimaine incepe sa vorbeasca despre injectie, motoare si altele! 😀

Lasă un răspuns

