Premiera- Calarim!

Am tot auzit vorbindu-se despre Ferma Animalelor si am tot zis ca o sa o duc pe Catinca….asa ca azi, m-am trezit cu acest gand!

Avand in vedere ca fi-mea, dupa cum ii sta in obicei atunci cand imi propun s-o duc dimineata undeva, s-a trezit la 10.20…am ratat mersul de dimineata, dar n-am abandonat ideea de a merge dupa-amiaza dupa somnul de pranz.

Iata ce a iesit!

Prima oprire…evident, la ponei. Platisem doar 3 minute de plimbare (m-am gandit ca poate nici nu vrea sa se suie pe ponei!). Dupa o maraiala scurta, refuzat casca si priviri piezise catre nenea care o plimba cu poneiul…m-a lasat sa plec de langa ea si sa o tina nenea in loc de mami. Brusc a devenit foarte mandra si serioasa in sa…ca doar faceam poze, nu?

IMG_5188a

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_5187

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_5192

 

 

 

 

 

 

IMG_5193

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Au urmat calutii…care mai aveau putin si isi puneau botul in capul ei de cat de lipiciosi erau!

IMG_5194

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi porcul…dar a fugit de poze! (Mai bine ca era uratel rau saracul). Catinca l-a placut foarte mult pe „gohaici” si vroia sa-l mangaie si pe el!

IMG_5196

 

 

 

 

 

 

 

 

L-a mangait pe iepuras si a constatat ca „e pupos (pufos) mami!”

IMG_5202

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cu magarii, tapul si oile n-am reusit sa facem poze ca eram eu prea preocupata sa nu-si bage mainile prin gard cu totul!

Pe vitei i-a strigat de rasuna ferma…pana au venit sa le dea mancare si cand unul din vitei „i-a spus ceva pe limba lui” mi-a zis „uite mami, striga la mine!”

IMG_5203

 

 

 

 

 

 

 

La restul animalelor nu am reusit sa mai facem poze pentru ca mami nu a verificat aparatul inainte de a pleca si s-au descarcat acumulatorii!

Experienta a meritat din plin si o sa o mai repetam!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Luciana said,

    F frumos ai reusit sa transpui in cuvinte propriile-ti trairi…
    mi-ai smuls un zambet cald si ti-ai atins si scopul, parte din el…m-ai linistit, nu sunt singura cu…anumite trairi.
    Mi-a placut si lista ptr diversificare, mi-am salvat-o si eu, voi avea nevoie de un reper la al doilea bb

  2. 2

    Anca & Saby said,

    Superba amazoana ta, cand am vazut-o mi-am facut curaj sa o duc si pe a mea, poate-mi rezerva o surpriza placuta.

  3. 3

    oanamada said,

    @ Luciana, bine ai venit! Multumesc pentru cuvintele frumoase. Sper sa-ti foloseasca cat de curand lista pentru diversificare 😀 . Cat despre trairi….oh, da…le am din plin acum, mai ales ca fata mea trece prin „criza de doi ani” si apar tot felul de probleme pe care nu le-am avut pana acum cu ea!
    @ Anca…daca tu ai impresia ca Saby nu o sa calareasca poneii… eu una ma indoiesc profund…la cat e de isteata si de dezghetata fata ta, mi-e greu sa cred ca veti avea vreo problema in acest sens. Pupici la fetele frumoase!

  4. 4

    salmi said,

    Ce curajoasa, bravo! Silvia e moarta dupa cai dar stii ca nu a vrut niciodata sa calareasca, desi mereu povesteste de „scoala ei de calarie” imaginara…poate cand mai creste sa o convingem…noi avem scoala de calarie in oras si ar fi pacat…

    pupam cu drag1

  5. 5

    carminaca said,

    hellooo fetelor,

    ce de lucruri ati facut pe aici!!! din pacate noi ne-am ocupat cu lucruri mai putin vesele, care nu s-au terminat, dar ce sa facem, asta e viata 😦
    bravo pt catincuta curajoasa 🙂 si unde-i ferma asta, ca ne-am baga si noi la o vizita. ne vinzi pontul? 🙂

    pupici,
    carmina

  6. 6

    oanamada said,

    Carmina…sper ca sunteti ok…si bine sanatoase…ce ati patit? (poti sa-mi trimiti mail pe oanamada@gmail.com! Ferma este in Pantelimon….dar este greu sa-ti explic cum ajungi acolo…da o cautare pe google si gasesti site-ul lor…cred ca fermaanimalelor.ro. Este foarte, foarte dragut acolo….noi ne-am simtit tare bine! Astept vesti de la voi!
    Va pup


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

