Mariuca de ziua ei de nume!

IMG_5218

IMG_5219

IMG_5224

IMG_5225

IMG_5227

IMG_5231

 

 

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Timi07 said,

    Ce frumoasa si eleganta e Mariuca XOX

  2. 2

    salmi said,

    Superba, ca de obicei! Pupam domnisoara.

  3. 3

    oanamada said,

    Timi…eu ma mandresc cu una…tu ai doua printese frumoase…plus mamica lor!
    Salmi…saru-mana…si tu la fel …au cu ce ta mandri!

  4. 4

    alinadownunder said,

    La multi ani si Mariucai voastre, scuze ca e cu intarziere! 🙂

  5. 5

    Isabela said,

    Ce fetita frumusica! Si rochia aia alba cu cordon bleu e o splendoare.

  6. 6

    georgiana-musso said,

    tu oana,o splendoare fii-ta in rochita ei alba..da deja stii,dar nu-i bai ca io tot iti spun ca sigur ti se umfla inima de fiecare data cand auzi.

  7. 7

    oanamada said,

    @ Alina..tu te scuzi de intarziere? Eu ce sa mai zic ca nu ti-am urat pentru Mariuca ta La Multi Ani! Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea!
    @ Isabela…zilele astea am fost chiauna rau si nu prea am colindat blogurile voastre asa ca iti urez si tie La Multi ani cu intarziere pentru voinicul barbatel de 2 anisori!
    @ Mai Georgi mai….mi se umfla de-mi sparge pieptul….da’ mai spune-mi…ca altfel sunt ca cioara cu puiul! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

