Catinca intreaba, Catinca zice…

Cam devreme as spune eu…Catinca a intrat in epoca „intrebarilor”: „mami, ce cauta umbrela asta a mea aici in masina?” „mami de ce este bentita asta aici pe bibioteca mea?”, „mami de ce nu merge si mami cu Catinca la wc-ut?”..si uite asa o tine toata ziulica!

Din ciclul perle…

O duc la bunici si vine acasa cu alti chiloti pe ea:

„Catinca, de ce ai alti chiloti?”

„S-au udat…mi-a dat bunica Oga altii!”

„Ai facut pisu pe tine?”

„Nu, iarba e de vina!”

(Ulterior am aflat ca a fost un mic accident in parc – in timp ce facea pisu in iarba…s-au udat si chiloteii!Astea sunt poze de azi de cand s-a intamplat accidentul)

IMG_0379

IMG_0388

„Catinca unde sunt banutii?” (ii dadusem un pumn de banuti!)

„La puculita!”

„Pai si cu ce platim acum la magazin?”

„Dam puculita!”

IMG_0397

” Cu ce se scarpina ursul Baloo?”

„Cu copacul mami?”

„Tu cu ce te scarpini?”

Tacere lunga…apoi: „N-am copac! Ma capin cu usa…ute asa!”

xxxx

” Mami, mi-e pomica (fomica)!”

” Ce vrei sa papi mami?”

” Papa buna, mancaica…multaaaaa mancaica…s-a tezit figiderul ..hai sa luam!”

xxxxx

„Mami…chioteii astia nu se potrivesc cu clamele!”

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    D@n!el@ said,

    la multi ani sarbatoritelor! noi am serbat-o pe Icutza (adica pe maica-mea) ieri. va vine ff bine rochia 🙂
    ne bucuram. :)il mai scoatem pe tudorenzis la cumparaturi.

  2. 2

    Timi07 said,

    Ce-ti pasa, Catinca are solutia la orice problema 🙂
    Observatia asta e de milioane : “Mami…chioteii astia nu se potrivesc cu clamele!” , deci mami mai multa atentie pe viitor XOX.

  3. 3

    oanamada said,

    @ Dana, sa-ti traisca mamica si sa fie sanatoasa! Multumim pentru laudele la adresa tinutei, dar nu este meritul nostru :D….ci al lui Tudorel si al tau…oricum, sa stii ca a avut grija sa spuna la toata lumea ca este rochia de la Tudorel! 😀
    @ Timi….solutiile astea ale Catincai incep sa ma ingrijoreze…. 😀 pentru ca azi mi-a ales de la magazin o bluza…”pentru mami, e pumoasa!”. Faza este ca bluza chiar era frumoasa (deci avem aceleasi gusturi!)…. :D. Ca sa nu iasa in pierdere…s-a indragostit de o pereche de ghetute si a zis ca vrea sa le ia cu ea acasa ….asa ca le-am luat cu noi acasa :D, da’ le plateste bunica (adica mama mea)! M-am scos! Cat despre potrivit….offff, cum nu-i convine ceva spune ca nu se potriveste! Trag ponoasele…ca eu am generat chestia asta..incercand s-o invat sa se asorteze! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

