Doua generatii…aceeasi rochie!

Bunica mea mi-a pastrat cu grija cateva din rochitele mele favorite din copilarie…unele dintre ele arata atat de bine si sunt de o calitate atat de buna incat si acum, dupa ani de zile…arata ca noi (e si meritul Miutei ca a stiut sa le pastreze!)

Un exemplu..o rochie pe care eu o purtam pe la 3 ani (Catinca nu a implinit doi si deja ii este cam fixa peste piept :D)!

IMG_5241

IMG_5243

IMG_5245

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    D@n!el@ said,

    acum inteleg de ce ai ramas setata pe turcoaz….din copilarie ti se trage :)))
    …si eu am purtat pe la 14 ani o rochie de-a lu’ maica’mea din liceu….lol…

  2. 2

    oanamada said,

    Ia, ia….:D asa e…turcoazul e „sechela din copilarie”!
    A…da…si eu..cand aveam vreo 14 ani am purtat la un party o rochie simandicoasa a maica-mii si era fooooarte scurta…si am intrebat-o pe mama daca ei nu-i era jena sa umble cu rochii atat de scurte? Era o rochie gen spaniola cu maneci din alea cu volane din dantela bleumarin dublata cu un material roz…dadea foarte bine combinatia…doar ca era scurta rau frate…iar mama o purtase cand avea vreo 18 ani (ca de’ eu am fost cam grasunica cand eram pustoaica!)..asa ca raportat inaltime de 14 ani si inaltime de 18….iti dai seama cat de scurta ii fusese ei la 18 ani…alte vremuri, na!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

