O sa visez o luna….

O sa visez o luna de aici inainte numai corturi de joaca pentru copii! Computerul meu saracu’ cred ca s-a plictisit de cate corturi a afisat iar motorul de cautare google cred ca a inregistrat un record in materie de cautari „cort de joaca” (in romana, franceza si engleza)!

„Povestea” cortului de joaca a inceput acum 3 saptamani cand prietena Catincai, Cristinica, a primit cadou de la unchiul ei, un cort de joaca, adus tocmai din Cipru. Copilul meu s-a indragostit atat de tare de aceasta „jucarie” incat  a inceput sa ceara ca vrea si ea. Cand o intrebam unul din noi (eu sau tatal ei!)  in gluma, ce-si doreste de ziua ei (in capul nostru oricum salasluia ideea ca este prea mica ca sa poata fixa ideea de cadou!) ne spunea ca vrea cort. De 10 ori pe zi imi spunea ca „beau si eu cort”…asa ca i-am facut cort! Doua scaune si un cearsaf mare si gata cortul – exact asa cum imi facea si mie bunicul meu in copilarie! In paralel am discutat cu tatal ei ca ii luam cort de ziua ei si am inceput cautarile!

Uite asa am gasit un noi motive pentru care vreau sa ma mut la Bruxelles ..macar pentru o scurta perioada: au corturi de joaca mult mai frumoase (si ei si francezii), oferte mult mai multe si mai „sofisticate” (fata de Romania unde gasesti aceleasi corturi pe toate site-urile (unul model pseudo-buburuza, unul cu bile si unul in forma de masina- toate foarte urate!) si le au pe stoc (fata de Romania unde, pe langa faptul ca nu exista varietate…daca da sfantul sa gasesti ceva, nu exista pe stoc). In Belgia si Franta livrarea se face in doua zile…dar nu livreaza spre Romania…cel putin nu Amazone! Dezavantaj…livrarea o fac cand vor ei…si nu livreaza dupa 18….asa ca daca lucrezi, ghinion ca nu-ti aduce nimeni nimic!

Gasisem cateva corturi absolut minunate, in forma de castel de printese…dar dupa cateva telefoane in Franta am ajuns la concluzia ca nu le putem lua pentru ca ne-am trezit prea tarziu…nu mai aveau cand sa ajunga! Cand tati a decis ca va face drumul Bruxelles- Lilles (o sa ziceti ca suntem dusi cu pluta, dar pentru fericirea ei chiar ar fi facut-o!) ca sa ia un cort in forma de ciupercuta roz…am gasit pe un site romanesc un cort cu printesele Disney + niste saci de dormit tot cu printesele..acelasi imprimeu ca pe cort!….ohoooo…fericire mare! Am sunat si surpriza…nu exista pe stoc nimic cu printesele! Domnul cu pricina, foarte amabil m-a indrumat catre Cora Militari (pentru ca furnizorul de corturi livrase tot stocul acolo!). Am sunat-o pe fina mea care sta exact langa Cora Militari si am rugat-o sa dea o fuga sa vada daca au cort cu printesele….nop! Nu era. Dezamagire…in aceeasi dupa-amiaza o mamica din parc imi spune sa ma duc la Kika ca vorbeau colegele ei ca exista acolo corturi din astea de joaca.

Ajung acasa, intru pe site la Kika…gasesc cortul cu printese….sun a doua zi dimineata imi confirma ca il au. Desi urasc cartierul Militari pentru cat de ingrozitor este traficul…ma sui in masina si o iau repejor (cu 2km/h) pana la Kika…un magazin dragut, dar la care nu as fi nimerit in veci daca nu ma insotea si fina mea (este complet nesemnalizat drumul pana acolo, e intortocheat si facut in dulcele stil romanesc….asa ca aveam toate sansele sa ajung la Pitesti si sa nu-l gasesc!).

Am luat cort!!! Ieftin si frumusel…nu e exact ce ne doream noi….dar printesa familiei va primi de ziua ei de la mami si tati exact ce le-a spus ca isi doreste: cort! Printesele vor fi bonus…pentru ca le adora! Va primi pana la urma si sacul de dormit pentru ca sotia domnului cu site-ul s-a straduit si ne-a gasit si un sac identic! Uimitor a fost faptul ca desi nu stia unde m-am dus si ce m-am dus sa cumpar (am lasat-o la mama cu instructiuni clare sa nu i se spuna unde ma duc si ce caut!), in momentul in care am intrat pe usa m-a intrebat „mami ai adus cort?”

Concluzia mea? Poate suntem noi niste parinti dusi cu pluta si extrem de exigenti in cautari, dar este trist ca nu poti cumpara din Romania decat 4 modele mari si late dintr-o jucarie, iar pentru alea trebuie sa alergi de-ti ies ochii ca la melc, in timp ce la altii nici nu stii ce sa alegi!

In incheiere….asta este cortul Catincai (pe care azi, profitand de lipsa Catincai care era la mama si la bunica mea, l-am montat si demontat in numai 5 minute)!

cort-printese-disney--p27547

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Isabela said,

    Cat a costat cortul?

  2. 2

    oanamada said,

    @Isabela cortul a fost fix un milion.

  3. 3

    carminaca said,

    draga de tine cum te-ai chinuit tu pt cort 🙂 ma regasesc complet in cautarile tale, pt ca traiesc aceleasi frustari de fiecare data cand vreau sa-i cumpar si eu ilincai ceva iesit din comun, ma rog daca un cort e ceva iesit din comun… si aceeasi suparare pe amazon ca nu livreaza jucarii in romania, de parca am fi ciumati, nu alta. orisicum, fetita ta e mult mai visatoare decat a mea. maimutzica mea nu viseza zane, e la capitolul trenuletze, avioane, elicoptere, masini. iar cort avem si noi, carat de mami si de tati tocmai de la londra, de la harrods (de, ca aia disperati ca sigur in alta parte nu gasesc). si arata asa: http://www.tomy.co.uk/products/discovery-dome-deluxe/?parent=2539. si luat chiar de acolo, tot a costat mai ieftin decat daca luam de la noi. i l-am adus cand ea avea 1 an si o luna si a interesat-o fix o zi :)) de atunci sta pitit si zicem noi ca scos la momentul oportun o sa reprezinte descoperirea americii in mintea ei :))
    si nu-ti mai spun cate jucarii am carat de pe unde am fost tot din disperarea ca la noi nu sunt sau nu livreaza nimeni. offff, ca suntem genul de parinti disperati…

    va dorim distractie placuta in cort si in afara lui si sa va spunem la multi ani de pe acum? nuuuu, va spunem la momentul oportun. schimbarea ilincai de 2 ani este ca acum, inainte sa adoarma, trece in revista ziua respectiva, o canta si ne pomeneste pe toti. fix in seara cand a implinit 2 ani a inceput asa 😀

    v-am pupat,
    carmina

    • 4

      oanamada said,

      Carmina…in primul rand LA MULTI ANI! Sa va traiasca printesa, sa fie sanatoasa, norocoasa si sa fie mereu un copil vesel si lipsit de griji!
      Cortul il stiu…si eu m-am uitat la el cu jind…doar ca am renuntat la idee pentru ca pe Catinca o pasioneaza sa se bage in el si sa nu aiba nimeni acces…ori la cortul asta exista o multime de locsoare pe unde sa tragi cu ochiul :D.
      Ma linisteste insa faptul ca nu sunt singura…ca mai sunt si altii care sunt la fel de disperati ca mine :D.
      Trebuie sa fie super nostima Ilinca seara, cand va trece in revista! Catinca este acum la momentul ” ma iubesc putin cu mami”…cam 10 secunde mai nou ….”gata, acum ma duc in pat ca ma asteapta Coco!”
      Apropo de amazon…mie mi-au zis la telefon ca nu livreaza in Romania ca este prea voluminos coletul….nu stiu cat era cortul ala pe care-l vroiam eu, dar asta pe care l-am luat, impachetat, este putin mai mare decat o umbrela din aia micuta, chinezeasca pliata (de altfel, Catinca l-a si vazut si l-a confundat cu o umbrela!)…asa ca….
      Va pup


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

