Multumim din suflet!

In numele mucioasei mici care, desi nu se simte deloc bine si este foarte obosita dupa o noapte de muci chinuitori (ca de’ ghinion, s-a imbolnavit exact de ziua ei!), s-a distrat si a alergat si s-a bucurat de petrecerea ei va multumim pentru urarile calde si pentru ca ati fost alaturi de mine si de tati in aceasta zi. Trebuie sa recunosc ca pe mine, ca mama, m-ati impresionat! Chiar nu ma asteptam sa primim atatea urari si sa ne fiti atat de multe aproape! Va multumesc!

Primele carora vreau sa le multumesc…mama si bunica mea care nu s-au multumit sa dea telefon 😀 au facut si prima lor interventie pe un blog in cinstea zilei nepoatei!

Laura multumim..de altfel prima felicitare a fost de la tine…anticipata…si Cati s-a bucurat foarte multe de ea! Multumesc pentru laude…lucrez la postarea aia, pe apucate, de mai bine de 2 saptamani! 😀

Timi pe tine te-am prins…ai pandit sa se faca 12 noaptea aici la noi si ai intrat fuguta! Te pupam pe tine si pe printese si va multumim! Stiam eu de la inceput de ce imi esti atat de draga…pentru ca esti speciala!!!

Gabriella ..si tu…ca si fetele…pe faza tot timpul… esti o draguta doamna si la propriu si la figurat! Multumim pentru laude, urari…pentru de toate! Asa am zis si eu cand nasteam…”ca fi-mea a scos tot familionul la defilare” pe culoarele Eliasului :D! Pupici

Salmi aproape de noi ca de obicei….iti multumesc mult…pentru incurajari, pentru suportul psihic, pentru urari…te pupam! Da…asta mosmondeam eu in spatele tortuletelor! 😀

Alina iti multumim mult pentru urari!

Ganduri mici esti o draguta si ma bucu mult ca ne-am cunoscut (macar asa virtual!)

Sabina si Carmina voi tot timpul apareti in momente cheie …si va multumim mult!

Ema, multumim mult pentru urari!

Ruxel iti multumim si tie pentru urari!

Dana multumim si va pupam pe tine si pe Mirunica!

Desi am s-o fac si acolo…vreau sa le multumesc tuturor fetelor de pe forum de la Strumfi care ne-au urat inca de azi-noapte La Multi Ani! Imi sunteti dragi toate!

In final, dar de fapt in primul rand ii multumesc lui Dumnezeu ca ne-a ferit azi-noapte si azi de febra si ca fetita mea maricica, asa mucioasa si bolnavioara s-a putut bucura de petrecerea ei!

Na…acum ca m-am linistit cu tot ce aveam de facut…pot sa bazai si eu putin de bucurie ca am fetita asa mare si frumoasa?!

Va pup si vom reveni cu poze de la party!

Lasă un răspuns

