It’s my party! (PARTEA A DOUA)

pagina 1 copypagina 2 copy 

 pagina 3 copy

pagina 4 copy

pagina 5 copy

pagina 6 copy

pagina 7 copy

pagina 8 copy

pagina 9 copy

pagina 10 copy

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    georgiana-musso said,

    foarte frumoase..asa mai da,ma chiombeam si ma gandeam sa caut lupa…v-ati distrat,se vede..ce rochite frumoase a avut catinca..bravo,sa fie sanatoasa si iubita.

  2. 2

    salmi said,

    Superba, inca o data….cred ca sunt amintiri minunate, atata lume…frumos de tot! Felicitari pentru petrecerea reusita. Pupam printesa mica si va dorim la amandoua sanatate multa.

  3. 3

    alina said,

    Mai Oana, mai, noi am fost colege de facultate, tu stii?? Acuma ca te-am vazut mai bine in poze am avut o revelatie (cat sunt de cobza de racita). Deci da, am fost colege, de an! HA, ce mica-i lumea!
    Te tuc! (fara virusi)

  4. 4

    oanamada said,

    @ Georgi…pupici multi si multumim ca esti tot timpul langa noi…si ca iti faci si griji cand disparem o vreme! Rochitele au fost achizitii simultane…sau mai bine zis am luat-o intai pe una si 10m mai incolo am vazut-o pe cealalta, cea alba si n-am rezistat!
    @ Salmi…tu stii ca ai un efect special asupra mea da? Iti multumesc mult ca ne vizitezi asa des si ca de cate ori intru la tine pe blog ma simt mult mai relaxata si ma binedispun!
    @ Mai Alina….vreau sa-ti spun ca dupa ce am citit mesajul m-am panicat ingrozitor…si ti-am scotocit blogul ca sa gasesc poze in care sa te pot recunoaste si sa fac conexiunile in creieras! O iaaaaaa! Am fost colege de an! Stii in ce poza te-am recunoscut? In poza cu nasterea Mariei! Cand am vazut-o au inceput imediat imaginile sa mi se deruleze! Pan’ la urma este bine…nu sunt complet ramolita, dar sunt mai ramolita decat tine! Bine te-am regasit colega! Poti sa ma tuci si cu virusi ca am si eu…asa ca facem schimb! Sanatate!

  5. 5

    alina said,

    Pai ce, crezi ca mie mi-a picat usor fisa? :)) Ma tot holbam la poze si ma intrebam „de unde o cunosc eu pe fata asta??”. Da, mai, bine ne-am regasit, cum ziceam, mica-i lumea! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

