Premiuu!!!

Daca am tot bolit…si daca tot am stat mai mult in casa (desi pe bloguri n-am intrat!) am descoperit azi…intrand sa vad ce mai fac Ruxel si printesele un premiu pentru mine. Multam’ mult Ruxel si ti-l trimit cu drag inapoi

HEARTS~1

Regulamentul acestui premiu spune asa!

 
*trebuie sa-l trimiti inapoi – daca ma numeri printre prietenii tai;
* nici o trimitere… mai ai inca de lucru la relatia ta cu ceilalti;
*2 trimiteri…esti amabila, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;
*4 trimiteri…ti-ai ales bine prietenele;
*6 trimiteri… esti dintre cei mai populari, si acesta este probabil motivul pentru care esti in lista mea! Kiss

Dau mai departe premiul…desi poate l-au mai primit: Laurei, Miha, Alinei, Gabriellei , Sabinei si Bogdanei

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    salmi said,

    Multumesc mult, il am deja dar e bine venit si de le tine! Modific acum ca l-am primit si de la tine. pupici

  2. 2

    Ganduri mici said,

    Si toata lumea primeste premiiiiii, pai de ce, nene, doar in spatiul virtual?

  3. 3

    gabriella said,

    primit!
    multumesc!
    modificat!
    trimis la loc!
    receptie:)))))

  4. 4

    oanamada said,

    Pupici la toate…
    Ganduri mici…uite tocmai pe tine te-am uitat, dar vad ca nu ai suferit de lipsa premiului ca l-ai primit si mataluta! Pupici!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

