Am fost la doctor!

Ca orice copil, fi-mea are oroare sa mearga la doctor! Azi trebuia sa ma duc eu la control la ORL-ista mea. Cand am fost acum cateva zile, daramata de tusea nocturna, doctorita mi-a zis s-o aduc vineri si pe Catinca s-o consulte sa vada daca sunt ceva probleme (Catinca fusese deja bagata pe tratament de unchiul ei, pediatru la GR. Alexandrescu asa ca nu-mi faceam eu mari griji in privinta virozei ei!). Am zis ca un consult ORL nu strica nici la ea…mai ales ca de doua zile „mucul rau” a luat-o razna in nasul ei si sta proptit sus de tot de unde nu vrea sa iasa decat cu mare greutate si insistente ale „batistei bebelusului”. Nu am stat mult la usa…dar ma asteptam ca in momentul in care pasim in cabinet deja sa inceapa tragedia greaca …ca asa se intampla de obicei! In paranteza fie spus, ORL-ista este o tipa foarte misto, bruneta, cu niste trasaturi extrem de frumoase si un glas din ala cristalin…e o tipa super draguta! Lipita de mine ca timbrul de scrisoare…Catinca a acceptat in final sa ma lase sa ma asez pe scaunul de consultatie si a privit foarte atenta ce imi face „tanti dotora”. Apoi, am luat-o in brate si surpriza! A deschis gura mare si a zis si aaaaaa, a stat la control pentru urechi si nas, a lasat-o pe doctorita sa extraga ceara din urechiuse fara sa zica nici pas (aveti idee cat de idioata este senzatia cand iti scoate ceara din urechi cu o chestie ca o croseta de metal – eu am patit odata…bleahh!), ba chiar a fost amuzata de luminita de pe capul doctoritei! Am fost absolut socata! Cand doctorita a intrebat-o in gluma „ia zi-mi cum te cheama…pe ce nume scriu reteta?”, Catinca i-a raspuns foarte serioasa…”Catinca, am doi ani!” Oleeee! Ce fata mare am!

Pentru ca a fost cuminte…i s-a oferit o bomboana pe care a privit-o pret de cateva secunde dupa care, la fel de serioasa a spus…”e pentru mamici!” (ea NU mananca bomboane si a fost invatata ca sunt pentru mamici si tatici…tocmai pentru a nu o tenta…pana acum vad ca merge!). A primit in schimb o spatula din aceea de uitat in gat de care a fost extrem de incantata pana cand am ajuns acasa, a desfacut-o din ambalaj  si a constatat cu stupoare ca este din lemn si nu este galbena, din plastic (asa cum era cea pe care o primise de la pediatra ei!)…fapt pentru care m-a pus s-o arunc la gunoi ca „nu este buna!”

Cea mai tare faza a fost insa la iesirea din cabinet cand am ascultat, pana sa inchid usa in urma mea, urmatorul monolog: ” Mami e pumoasa tanti dotora…e pumoasa ca Nicoleta”! (Nicoleta este prietena mea si da, e frumoasa, da’ zau daca are vreo legatura ca infatisare cu doctorita in cauza ! 😀 ) „Mai benim la doamna dotor!”  (eu sper ca nu!)

Verdictul consultului: eu mai stau pe antibiotic vreo 2 zile si tot pumnul de antialergice si siropuri de tuse vreo 4 zile…Catinca, slava Domnului..este mai bine..i-a diminuat dozele la medicamentul antialergic si la cel de tuse si ii mai dau vreo 3 zile ca sa scapam de tot de „mucul rau”.

Lasă un răspuns

