Murgu si cu Puiu…de 4 generatii!

Ei sunt Murgu si Puiu! Cum cine sunt? Calutii mamei mele, apoi ai unchiului meu, apoi ai mei si acum ai Catincai! Numele lor s-a trasmis intocmai!

O jucarie care rezista de 4 generatii! Au fost revopsiti cand eram eu mica…acum nu i-am mai revopsit desi unchiul meu se oferise voluntar! Cred ca fiecare din noi ne-am bucurat de ei cu aceeasi intensitate! Nu-mi amintesc  ce simteam cand ” Murgu si Puiu” „alergau foarte tare”, dar Catinca este vrajita! Nu exista zi in care sa nu-i calareasca de cel putin doua ori!

IMG_5509

2 răspunsuri so far »

  1. 2

    oanamada said,

    Adra…multumim mult!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

