O luna mancata de soricei….acasa…

Azi am facut una din ultimele mele plimbari nocturne inainte de a pleca…am lasat-o pe Cati la mama si m-am dus s-o iau in jur de 21.30. Dupa o zi plina de nervi si stres…ma asteptam sa ma enervez in continuare din orice nimic. In schimb am descoperit ca imi lipsea sa ma plimb prin Bucuresti noaptea….si ca totusi iubesc Bucurestiul!
– O jumatate de luna care parca era mancata de soricei…m-a urmarit tot drumul meu spre casa.
– O Catinca Mariuca…cuminte, mi-a cantat in spate, „Wonderful Tonight” dupa muzica pe care o auzea la radio.
– Strazi neobisnuit de pustii, libere,familiare, o temperatura numai buna de plimbare (chiar si cu masina, cu geamul dat jos la maxim), 20 de grade.
– Un panou facut din flori (pe care de abia acum il vad!) care ma anunta ca am intrat in sectorul 2.
– O Floreasca imbatranita si pustie…cu luminile stinse in blocuri.
– Un nene nervos care nu asteapta sa se puna verde si imi da flashuri sa plec de pe loc.
– Doi tineri indragostiti care se saruta in statia de autobuz.
– Un foc de aritificii in apropierea parcului tei…care probabil sunt in cinstea Mariilor.
– Miros de strazi proaspat udate, mirosul acela de praf umed.
– 0 masini din care se aud manele.
– Greieri…multi greieri.
– Stopuri numai pe verde…aproape toate…cu exceptia celui de la Doamna Ghica pe care nu reusesc sa-l prind niciodata pe verde.
– Un grup de pusti in fata blocului meu care mananca seminte in liniste (ceva neobisnuit in ultima vreme!)
– Eu la volanul masinii mele…in sfarsit iesita de la reparat, conducand relaxata, pentru prima data dupa multa vreme, bucurandu-ma de sofat!
– O Catinca cuminte si cooperanta care a facut baita, a baut laptic si s-a dus fuga la nani!
Sunt calma…si mi-a prins bine plimbarea….acum scriu, ma uit cu coada ochiului la acea jumatate de luna „mancata de soricei”…..sunt ACASA (pentru inca 2 zile) si-l ascult pe Eric Clapton!
Noapte buna Bucuresti!

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Paul Gabor said,

    Frumos soricelul, transforma luna in svaitzer si hapaieste cuminte. Ca rozatorii de seminte…

  2. 2

    Andra said,

    Exact! Si mie mi-e dor de „acel” Bucuresti si stiu ca mi-ar lipsi oriunde m-as duce….dar nu uita, va duceti la mai bine. si sunteti toti 3, deci rau n-are cum sa va fie. 🙂 va tinem pumnii sa aveti o acomodare usoara si va citim rand cu rand. hugs!

  3. 3

    oanamada said,

    @Paul… in primul rand bine ai venit pe blogul meu! In al doilea rand…vad ca si tu ai soricei pe blogul tau!! Frumoase scrierile tale…as vrea sa am mai mult timp sa mai scriu si eu ca altadata!
    @ Andra..chiar mi s-a parut frumos Bucurestiul…nu stiu daca sunt sub imperiul sentimentelor din cauza faptului ca plec…sau daca imi lipsea pur si simplu sa ma plimb prin Bucurestiul linistit noaptea….dar mi-a placut….Multumim mult de incurajari! Va pupam!

  4. 4

    Timi07 said,

    Mi s-a facut si mie dor de plimbari nocturne prin orasul meu si sa fie 20 de grade 🙂 Sper sa reusesti sa te bucuri de timpul ramas in Bucuresti.

    PS: Oricand si cu mare drag iti dau adresa mea de messenger.

    XOX

  5. 5

    D@n!el@ said,

    si mie imi place bucurestiul nespus…mai mult toamna… nu stiu de ce. pe de-o parte, septembrie m-a facut intotdeauna sa ma simt melancolica; iar preferatul meu este bulevardul kiseleff sau aviatorilor cand se ruginesc copacii si e plin de frunze pe jos, iar afara nu sunt mai mult de 20 degrade, numa’ bune pt plimbarit. urasc plecarile la vreme de septembrie.
    azi m-am gatit; am vb cu Radu despre voi; mi-am dat seama ca nu o sa ne mai intalnim pri parc sau aiurea – cat de curand; asa ca m-au apucat emotiile. stiu ca nu par, dar sunt o sentimentala (dar oare ce „berbec” nu e, in adancul sufletului sau…). pe scurt, m-am gandit sa-ti las mesaj pe blog, ca tu sa stii ca va doresc numai bine. e 01:02 a.m. si gata, acum ca ti-am scris, pot sa ma duc sa ma culc. 🙂

  6. 6

    oanamada said,

    @ Timi…pupici
    @ Danuto, lasa mama ca nu o sa fim chiar asa departe…in plus, o sa te intalnesti asa…aiurea cu mine prin noiembrie. Uite frate ce face ea la 1 noaptea!!!! Pup mult si poate azi daca treci spre parc, dai si o fuga pe langa casa maica-mii sa te pup de ” La revedere”!

  7. 7

    Timi07 said,

    Maine plecati?
    Zbor lin va doresc. Din tot sufletul iti doresc sa gasesti taria de-ati masca durerea despartirii de mama si bunica ta, pt ca printesa Cati sa nu perceapa „tara cealalta” ca pe ceva negativ.
    Pupici, de-abea astept vesti 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

