Patul de printesa si pisu pe preturile mari de la Bruxelles

Prima noapte la Bruxelles
Cum a fost? Pentru Catinca un somn de taiai lemne pe ea…pentru mine un somn agitat, chinuit si fara vise.
Cum am ajuns acasa de la aeroport i-a aratat taica-su ca i-a facut cutie de jucarii….in care fi-mea s-a bagat cu totul ca sa „faca inventarul”. La fiecare jucarie pe care o regasea venea la mine si imi spunea…”uite, am gasit masina de calcat, uite am gasit si broscuta, si pe Minnie”…si tot asa pana a epuizat o cutie din aia uriasa, de plastic, plina cu jucarii. Multumita de rezultat (adica intinderea lor prin toata camera ei mare), a inspectat casa dupa care s-a cocotat in varful patului si a inceput sa solicite tot felul de jucarii. Oboseala de peste zi a inceput sa se faca simtita asa ca cele doua conversatii pe skype cu bunicii, respectiv strabunica au fost relativ scurte si destul de laconice. S-a baut un laptic, i s-a confiscat lui tati pernuta…dupa care nani. A adormit lemn in patul ei roz „de printesa” si nu s-a miscat din pozitia in care a adormit vreo 2-3 ore cat am mai stat noi treji.
Dupa ce a adormit ea…pe noi ne-a apucat pusul perdelelor si draperiilor (v-am zis ca am o problema si nu pot dormi cu lumina de afara!). Am constatat cu stupoare ca nu putem pune draperia de la dormitorul nostru pentru ca sina de la galerie este facuta pentru o draperie din doua bucati…asa ca, provizoriu am pus draperia in locul perdelei si urmeaza sa rezolvam zilele acestea problema. Casa este un haos de valize, ambalaje etc…dar, am reusit sa scot majoritatea hainelor Catincai si sa le asez intr-un fel oarecare in dulapuri.
Dupa o noapte in care va spuneam ca am dormit destul de chinuit …a „cantat cocosul Catinca” la ora 8 (ora Belgiei) adica 9 ora Romaniei (ora la care se trezeste ea de regula!). Daca tot ne-am trezit devreme…am papat fuga, am facut ceva masuratori pentru covoare (prioritate nr.1 pentru ca fi-mea se tot aseaza pe unde ii convine ei si pe jos este destul de rece…de fapt…e destul de rece peste tot comparativ cu Romania!) si am luat-o fuga spre Ikea. Am cumparat noi una alta (din nimicuri s-au facut 100 de euro!) si ne-am oprit la intoarcere la un magazin mare de covoare si mochete. Mare magazin, mari preturi: de la 12 euro/mp mocheta gen mochetele de trafic greu pana la 45 euro/mp o mocheta mai de doamne ajuta…ma bate gandul sa pun mocheta la fi-mea in camera…ca sa-si aseze fundul unde vrea numai nu direct pe parchet! Cand ma minunam eu ce preturi au aia la mocheta…fi-mea spune: „Mami fac pis…” si ii si da drumul pe pantaloni in jos! Asa ca a facut pisu pe preturile lor mari! Na, uite asa! Am iesit val vartej din magazin si am luat urgent directia casa pentru ca am omis ca totusi vom fi plecati cateva ore bune si plecasem nepregatita, iar afara sunt 18 grade.
Ziua nu s-a incheiat! Mai avem de facut o runda de cumparaturi si dupa-amiaza…
Pentru moment Catinca doarme, tati doarme, eu am facut mancare si as vrea sa dorm…dar ce sene mai are…ca ma culc eu si se trezesc ei!!!
Cam asa a debutat mutarea noastra la Bruxelles!
PS: AM facut cunostinta si cu o vecina patrupeda care-si face mereu drum pe la noi prin curte- o mata frumoasa foc, mare de tot si cu o zgarda argintie la gat!
PS 2: Acasa m-a asteptat un mare buchet de flori cu urari de „bun venit” de la vecina noastra de palier.
PS 3: Tati mi-a cumparat azi un bonsai (al nostru din Romania a murit saptamana trecuta!).

5 răspunsuri so far »

  1. 2

    salmi said,

    Bine ati ajuns! Acomodare placuta si usoara mai departe. Pup cu drag familia reunita.

    PS. Si eu care credeam ca doar in Suedia sunt preturi mai mari la covoare, mobila si alte „nevoi”…

  2. 3

    D@n!el@ said,

    bavooo..hai ca ma gandeam la voi, dc sunteti ok cu acomodarea in noua casa. :*

  3. 4

    georgiana-musso said,

    te pup oana..nasol cu bonsaiul..sunt sensibili la schimbari.te „simt” intr-un mod aparte,sper sa te obisnuiesti rapid si sa te odihnesti,face bine la psihic.

  4. 5

    oanamada said,

    Timi pupici
    Miha…te pupam si noi. Preturile la mobila si lucruri pentru casa sunt ingrozitoare…comparativ cu Romania eu m-am socat!
    Danuta…va pupam si revenim in forta cat de curand…sa termin de despachetat!
    Georgi..am suferit dupa bonsaiul meu care a murit pentru ca-l aveam de multa vreme si i-a mers tare bine…pe cel nou il cheam Bruxel (cu un L). Odihna nu o sa prea am in urmatoarea perioada…dar trag tare ca sa fac casa sa arate bine si primitor…dupa aceea mai vedem.
    Pupici la toate fetele


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

