Primul zbor cu avionul al Catincai

Am facut-o si pe asta! Am ajuns in „tara cealalta”. In afara de chinurile inerente- carat bagaje, tipat dupa copil, carat bagajele copilului care nu mai vroia sa isi tina gentuta etc, etc….totul a decurs minunat! Am un copil absolut exemplar! Tot zborul Bucuresti-Bruxelles Catinca nu a cerut sa se ridice de pe scaun (mai putin momentul in care a facut un pipi intr-un pampers pus cu forta si a cerut imediat la wc sa o schimb!), nu s-a plans ca ar fi ceva in neregula…a fost extrem de senina si de cuminte, a socializat cu lumea care i s-a adresat…ce mai…minune de copil care a stat aproape 3 ore nemiscata in scaun jucand-se si facandu-si de lucru cu diverse jucarele.
Cel mai simpatci moment al zborului……pai i-am luat mancarica de acasa (niste pui la cuptor cu niste cartofiori la cuptor) avand convingerea ca exista in avion un sistem de incalzire a mancarii….ei bine, nu exista! Cel putin nu la Tarom…singura metoda este incalzirea in apa clocotita (cea in care se face ceaiul!), dar si aceea s-a dovedit ineficienta…aproape egala cu 0. Le-am rugat pe stewardese sa ne incalzeasca mancarea si Catinca a asteptat cuminte…pana cand, dupa vreo 10 minute a venit o stewardesa sa ma intrebe daca mai vreau ceva de baut. In acel moment Cati a intrebat-o pe un ton usor iritat: „Si mancarica mea unde este?”
Una peste alta, ma declar absolut uimita de reactia ei la primul zbor si nu pot sa ma rog decat s-o tina Dumnezeu numai cu astfel de reactii.
Despre prima noapte si prima zi la Bruxelles va voi povesti intr-o alta postare ca acum mi se arde mancarica pe foc si se apropie si ora de trezire a Catincai.

Lasă un răspuns

