Catinca spune…episodul X!

– Mami vreau sa-mi faci si mie o cafeluta asa cum bei tu!

– Mami am baut multa apica…burtica mea deja face pisu!

– Mami eu nu vorbesc frantuzoaica (franceza!)!

– „Au revoir ratusco”…spunea Catinca unui aparat din ala de bagi bani in el si te leagana …..

– „Mami…asta este ceva? ” Intrebare standard atunci cand vede un obiect care nu stie la ce foloseste!

– De cand a facut pisu pe ea…bietul copil e putin stresat…stiind ca ii mai pun cate un pampers cand plec undeva unde nu am unde s-o pun sa faca pipi…ma intreaba (atunci cand ii vine!) : „Mami am voie sa fac pisu pe mine? Am pampersel?”

–  Azi la rate: „Uite, rata merge cu labele…are labe mari si murdare!”

Lasă un răspuns

