Ce inseamna „parc” in Belgia?!

Malou…3 minute de mers cu masina din fata casei noastre. Un adult poate merge linistit pe jos pana acolo, dar Catinca oboseste, mai ales la intoarcere. Dupa un drum scurt pana la H&M-ul din mall-ul Woluwe (care se afla exact vis-a-vis de parc) unde am schimbat 2 perechi de blugi (pentru Catinca) cu alti pantaloni mai mici…si l-am cumparat si pe iepurasul Bocanila (din plus!) am decis sa incerc sa vad si cum este in parcul Malou, mai ales pentru ca in fata este un lac imens plin de zburatoare simpatice pe care fi-mea tot vroia sa mearga sa le vada. Fiind o zi absolut superba, prima de acest gen de cand am ajuns aici, am zis ca hai…trecem peste faptul ca vom depasi cu mult ora de somn si mergem in parc. La rate am petrecut, pe pajiste, chiar langa lac, vreo jumatate de ora! Dupa aceea, mi-am amintit ca citisem undeva ca exista si un loc de joaca foarte mare in acest parc…si l-am gasit.

Parcul Malou este cel mai vechi parc din comuna in care locuim si se intinde pe 8 hectare. 8 hectare de pajisti, padure…o minunatie! Exista acolo si un castel (vom vedea curand ce se afla inauntru!). In acest parc, in weekend se „organizeaza” gratare. Nu m-am prins inca cum si ce, dar voi afla…cica oricum e cu rezervare. Locul de joaca m-a impresionat…pe mine, dar si pe Catinca! Este in mijlocul padurii (daca pot sa spun asa!) si este gandit si facut foarte misto. In plus, este absolut imens! Leaganele sunt pe categorii de varsta . Cel mai „hot” este insa nisipul- enervant de curat si la fel de enervant de fin…este atat de fin ca il poti confunda cu faina (nu are sens sa va spun cat de greu l-am curatat din pantofii nostri! :D). O mostra pentru edilii Capitalei cred ca ar fi de folos. In plus, nici picior de caiine pentru ca locul de joaca este ingradit (langa pajiste la rate am vazut unul, dar era pe alee si era legat!).  Ca sa intelegeti mai multe…aveti dovezile mai jos!

PS: Aici nici nu risc sa iau vreo amenda de parcare…ca este parcarea gratuita a parcului!

IMG_5573

 

IMG_5576

IMG_5580

IMG_5585

 

IMG_5587

 

IMG_5594IMG_5591

IMG_5597

 

IMG_5599

 

IMG_5604

 

IMG_5606

 

IMG_5611

mamicati

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    mamica_de_Sebastian said,

    Minunat parc

  2. 2

    abramburika said,

    E absolut superb parcul!!! Si atat de mareeeeeee … vreau si eu !!! Oooff !!!

  3. 4

    salmi said,

    Frumos de tot, vad ca parcurile arata cam la fel in toata Europa de vest si nord, indiferent de tara si de oras/orasel. S-a mai incalzit la voi, aveti o toamna frumoasa. Ah si va imbracati suedeste 😉 de la H&M? Bravo! Si mie imi plac hainele lor. Pup belgienele frumoase.

  4. 5

    oanamada said,

    @ Mamica de Sebastian si Laura…daca stau sa compar cu ceea ce este in Romania…as spune fabulos!
    @ Abramburika…este imens…n-am avut timp sa-l luam la picior…dar cu prima ocazie o sa o facem (daca pot s-o dezlipesc de la leagane!)
    @ Miha…de incalzit s-a incalzit afara..in casa tot mi se pare rece. In plus, bate vantul (nu foarte rau, dar bate!). De la H&M o imbrac pe Cati de cand era foarte micuta. Impreuna cu C&A, Zara si Benetton…astea imi plac mie cel mai mult pentru categoria ei de varsta! La H&M ma pacalesc mereu cu pantalonii ca sunt pe masuri ceva mai mari si ma enerveaza ca toti sunt facuti pentru copii care poarta pampers (adica au turul ceva mai mare). Fi-mea nu mai poarta pampers, este inalta deci ii trebuie o marime putin mai mare…si nu reusesc deloc sa-i potrivesc (ce-i vine in talie ii este scurt la picioare si ce-i e bun ca lungime ii e foarte larg peste fund si in talie!). Pupam si noi fetele!

  5. 6

    Dana said,

    Superb parc! Nici nu se compara cu ce avem noi in Ro. Ce curatenie si ce gazon. Si nu era nici un muc de tigara in nisip? Va pupam si va asteptam cu noi impresii.

  6. 7

    alina said,

    Foarte frumos. 🙂
    Noi n-avem parcuri mari asa aproape de casa, dar e unul asemanator cam la vreo cinci minute de mers cu masina. Tot asa, cu lac, padure, pe hectare intregi etc.

    Vad ca ai si tu aceeasi problema cu imbracamintea ca si noi, cu Maria – de inalta e inalta, dar e slaabaaa, niciodata nu reusesc sa-i gasesc pantalonii care sa vina ca lumea pe ea. 🙂

  7. 8

    oanamada said,

    @ Dana..nu, nu era niciun muc de tigara pe jos desi nu este interzis sa fumezi in interiorul spatiului de joaca…adica la cat este de mare…exista spatii special amenajate cu bancute si un gen de cosuri in care sa pui tigarile, dar astea sunt undeva pe margine, langa gard…departe de tot de leagane sau de nisip. Oricum…n-as da nisipul din parcul asta pe „nisipul” (pietrisul) nostru din Floreasca. Nu se vede foarte bine in poze, dar pe cuvant ca este alb…si singurele gunoaie sunt frunzele si bucatelele de lemn, crengute…chestii din astea de le aduc copiii pe pantofi.
    @Alina, pai si asta e la vreo 3 minute de mers cu masina…cred ca daca era langa mine numai in el stateam toata ziua.
    Mie nu mi se pare slaba Maria…pe bune..faptul ca este inalta o face sa para subtire…la fel este si la Catinca…, este peste media de inaltime a varstei, dar kilogramele le are conform „tabelelor” (ca sa zic asa…).


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

