Am incurcat-o!

Cand eram copil…aveam vreo 4-5 ani, imi terorizam parintii si bunicii cu „ciorapii jenatori” (99% din dresuri erau jenatoare!) pe care refuzam sa-i port. Dupa ce am nascut-o pe Catinca vorbeam cu mama si bunica mea si le spuneam ca eu nu voi pati ca ele cu fi-mea!
AM PATIT-O AZI! MULT MAI RAU…NU CU CIORAPI CI CU PANTOFI!
Spuneam intr-o postare anterioara ca fi-mea nu vrea sa renunte la o amarata pereche de bascheti roz (cei din pozele din postarea anterioara!). Cum vremea aici nu prea este pentru bascheti (mai putin ieri si azi cand eu am umblat in maneca scurta!) am decis sa ma duc sa-i cumpar de incaltat si s-o iau dupa mine…pentru ca deja avem mari probleme cu incaltatul. Incalataminte de toamna nu mai avea (i-au ramas toti mici) decat o pereche de ghetute pe care si le-a ales singura de la magazinul Piciul si pe care le-a platit mama mea. Ghetutele foarte frumoase, din lac roz pe care sunt tesute niste bulinute verde pal si roz pal….Acum, acele ghete nu sunt bune pentru ca „o rodeste” (adica o rod). Ce-i drept au limba ceva mai tare si cred ca o deranjeaza putin la mers. Ca atare, singura pereche acceptata …baschetii roz.
Ne-am dus pe Rue Neuve, paradisul shoppingului in Bruxelles (o strada lungaaaaaaa pe care sunt numai magazine!). Am tot probat si am tot probat…timp in care fi-mea a protestat permanent ca ea nu vrea pantopiori noi ca vrea pantopiorii ei! Am gasit niste cizme foarte frumoase si niste ghete (care au incantat-o pentru ca avea inimioare pe talpa!). A acceptat sa le probeze…s-a plimbat cu ele in picioare cate 10 minute si am decis ca daca nu gasesc ceva si mai si…ii iau cele doua perechi.
M-a dat afara din doua magazine pe motiv ca „nu-mi place aici, nu sunt frumosi”…desi noi de abia intrasem…am intrat la Benetton unde a facut criza de plans ca ea nu este la Benetton si ca nu-i place in magazinul ala. A stat docila si vesela la Hema, la C&A…ma rog…m-a terorizat ori de cate ori vroiam sa-i pun o preche de pantofi sau de ghete in picioare. In final, in asteptarea lui tati (care era in pauza de masa si are biroul in apropiere de Rue Neuve) am intrat la Zara unde am gasit o pereche de cizme absolut superbe – piele lacuita, dublate cu ceva grosut, bine ca pret, design misto…doar ca domnisoara a inceput sa planga si sa se jeluiasca ca ea nu vrea sa probeze cizmele alea ca nu-i plac, ca nu sunt pumoase. I-am spus ca nu e dupa ce vrea ea si i le-am pus in picioare. Criza a luat o asmenea amploare incat era in stare sa plece desculta din magazin dupa ce i-am scos cizmele. Frustrata si nervoasa ca nu i le-am luat (chiar erau misto!) am iesit din magazin unde ne astepta tati si am predat copilul in maiinile lui….am luat-o pe drumul de intoarcere ca sa cumparam perechile vazute inainte. Ghetele nu le-a mai pro bat pentru ca era prea recent dupa criza, dar i-am zis ca daca nu le poarta ii arunc baschetii la gunoi si o sa umble desculta (a rumegat multa vreme informatia pentru ca de abia in drum spre casa, in masina, m-a intrebat „mami acum ca am ghetutele cu inimioare imi arunci pantopiorii mei la gunoi?”. Cizmele le-a probat foarte mandra si i-a aratat lui taica-su cum ii vin. In timp ce tati platea cizmele ei, mami isi relaxa nervii proband o pereche adorabila de cizmulite scurte, din piele intoarsa :D. Catinca sprovaia fericita : ” probeaza si mami? Isi ia si mami pantopiori?” Asa ca tati a platit si cizmele lui mami :D!
Ideea este urmatoarea…eu sunt foarte, foarte „damblagoaica” cand este vorba de incaltaminte…cred ca mi-as cumpara tone de pantofi si ast sta ore intregi sa-i aleg…de ce sunt eu pedepsita sa ma chinui si fi-mii sa nu-i placa nimic decat o amarata de pereche de bascheti??? Ma mosteneste la placerea de a bate magazinele, de a-si alege haine…asorteaza instinctiv lucrurile (chestie de care eu sunt foarte mandra avand in vedere ca vad peste tot in jurul meu oameni care alatura culorile ca nuca-n perete!)…dar este un cosmar sa-i iei de incaltat! Nu are picioare dificile…are piciorul subtire si nu am sesizat pana acum sa aiba probleme de latime, inaltime etc…si cu toate astea este ingrozitor de cusurgioaca la incaltaminte! In plus, ii casuna pe cate o pereche si nu mai iese din ea! Cum vine domne’ asta sa vrea cineva sa-ti ia pantofi si tu sa te dai cu fundul de pamant ca nu vrei!? Eu m-as da cu fundul de pamant exact din motivul invers…sa vreau sa-mi iau si sa nu pot dintr-un motiv sau altul….offf…De abia astept sa vad cum accepta noile incaltari si ma gandesc foarte serios sa fac disparuti baschetii aia…

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    salmi said,

    Hahaha Oana! Parca am citit despre Silvia in postul tau. Zau si uite are deja 6 ani! Si face asa cam de pe la varsta Catincai…nu ca vreau sa te descurajez, ca doar nu sunt 2 copii la fel. Dar sa vezi cel mai recent: S-a indragostit de pantaloni stramti. Dar stii cat de stramti? Ca pusca pe ea! ma rog vorba vine, ca sunt elastici si eu cred ca sunt comozi. Ma cert cu ea dupa 2-3 zile sa-i puna la spalat si sa isi ia alti pantaloni, caci dulapul e plin si ii raman mici(am patit deja cu zeci de pantaloni, tricouri, bluze, rochite ramase mici de-a lungul anilor). Face asta, adica ii pune la spalat numai cu promisiunea ca maine ii spal si apoi ii ia din nou. Daca ar fi numai cu pantalonii nu ar fi nimic, dar la fel e cu toate hainele, in plus cu pantofii. Are cateva perechi de pantofi, ea umbla numai cu o pereche! De ziua ei sora mea a vrut sa-i mai ia o pereche de blugi si am colindat impreuna cu Silvia magazinele…aceeasi atitudine ca a Catincai: intra in magazin si tzusti afara ca nu era nimic frumos acolo. Eu muream de ciuda ca vedeam pe putin 3-4 perechi superbi de pantaloni. Si a ramas fara cadou! Ca si tine gandeam si eu: adica vrea cineva sa-mi cumpere ceva si eu NU!
    Asta vara m-am certat cu ea si tot cu amenintari dar la noi nu prea mai merge: avea vreo 3 perechi de sandale si nu voia cu ele ci numai cu o pereche de slapi ramasi de la Diana. Bluzele la fel…uneori parca e o zdrenturoasa, parca nu ar avea haine cu ce sa se imbrace. Cred ca mai multi copii sunt cu fitze pentru ca daca nu ii vad cu haine mici si invechite, atunci vad copii, mai ales fetite cu rochite de petrecere la scoala ;)). Stai sa vezi certuri cand trebuie sa mearga la o petrecere…sa vezi ca tot cu zdrenturoasele vrea sa se imbrace pana o amenint ca sta acasa. Si mai ca ar fi in stare, atat e de capoasa. Pana ma calmez eu si ajungem la un compromis(o las cu pantalonii sau cu bluza si aleg eu restul). Ei, mi-am varsat si eu oful langa tine, ca sa vezi ca mai sunt copii ca si Catinca ta, copii care ai crede ca deh, sunt mari! Si implicit mai intelepti!

    Pup fetele cochete!

  2. 2

    abramburika said,

    Hahhahaaa … nu rad de situatia ta, te cred ca iti este greu sa o convingi sa renunte la baschetii ei, rad de cum ai povestit. Citind mi-am facut deja filmul in minte cu tine si Catinca la shopping. Eu cu Silvia mea (are aproape 2 ani) nu am probleme de incaltari … e o fericire sa merg cu ea prin magazine … se descalta de cum intram si imi spune altuuu, altuuu … iar daca ma vede ca ezit (ba din cauza marimii, ba a modelului sau mai stiu eu ce), se uita gales la mine si zice bun, bun. Noi avem probleme daca iesim din magazin cu mana goala. Tipic feminin, nu??

  3. 3

    Monica said,

    Muaaa, sacrilegiu domle, cum sa refuzi pantofi ? :D:D:D

    Mami, eu am o propunere ;;)

    1. Profita la un moment dat sa-i spui sau sa-i arati un copilas cu niste pantofiori mai saracaciosi sau eventual fa referire la ceva vazut la teveu , si motiveaz-o sa-si doneze baschetii…asa scapi de ei si profiti si sa-i dezvolti latura altruista 😀
    2. Daca nu mere si nu mere, ma adopti? 😀 Eu visez noaptea pantofi, mooor, sunt turbata, viata mea este o eterna cautare a perechii perfecte, asa ca eu ma ofer sa stau cuminte pe scaunel si sa probez tot ;;)

    In alta ordine de idei, eu cred ca reactiile lui Cati tin de varsta, o sa se obisnuiasca cu timpul, mai ales dupa ce o sa mearga la gradi si toate fetitele isi vor etala pantofiorii, mai ales la serbari si inceput de an…asa ca, there is still hope.

    Thill then, o duminica frumoasa voua frumoaselor.

    Va pup dulce.

    Mon

  4. 4

    alina said,

    Ti-am zis eu ca fata ta mi-aduce aminte de Maria mea. Am avut probleme similare, acum e mai mare si ma inteleg mai bine cu ea. 🙂

  5. 5

    oanamada said,

    @ Miha..pantalonii stramti sun cool..si mie mi-au placut in adolescenta! Ma iau cu maiinile de cap cand ma gandesc la fi-mea adolescenta…sper sa am intelepciune si rabdare!
    @ Monica..cred ca te adopt din start ca fi-mea e tareeee ciudata. A doua zi dupa ce i-am luat ghetele l-a pus pe taica-su s-o incalte cu ele desi afara erau 25 de grade 😀
    @ Alina…fetele seamana, noi am fost colege..o insemna ceva si asta!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

