Cuptoras cu aroma de outlet!

Azi am fost in Outlet! Dupa ce m-am enervat intensiv pentru ca foarte, foarte greu am reusit sa gasesc ceva dragut si la pret de outlet (la astia outlet inseamna ceva gen reducere de 10%-20% din pretul de magazin desi sunt gata sa jur ca eu am vazut intr-un magazin din Bruxelles o pereche de ghetute pentru fata care erau in outlet cu vreo 15 euro mai mult!)…am luat-o spre casa.

Ajunsi acasa am constatat ca un pui mic ardea ca un cuptoras si nu ne-am inselat: 38.8! Un puseu de febra aparut de nicaieri, fara simptome de viroza (nici macar stranut), fara rosu in gat (atat cat am putut vedea eu!), fara durere de masele (asa zice ea!). Dat Nurofen, bagat copil in pat urmarit febra….a scazut destul de repede, dar a ramas stabila la 38 vreo 3 ore. Pofta de mancare din belsug (o portie mare de spanac cu ou, un castron de supa cu galuste + seara, pui la gratar!). Speram sa ne oprim doar la atat. Imi voi pune ceasul sa sune din 4 in 4 ore sa verific….

Tragem linie si calculam…urat afara, vant, outlet naspa, puiut cu febra, 2 bucati geci frumoase de la Reebok (una eu, una tati ca era oferta – al doilea produs gratis…de altfel singura oferta cu adevarat de outlet), un pulover si o rochita pentru Cati de la Benetton, un fular de blanita pentru Cati de la Escada, niste lenjerie intima Calvin Klein si o noapte dormita pe bucati….nu sunt deloc multumita!!! Puteam sa ma lipsesc de FEBRA!

Sa ne tineti pumnii sa nu mai facem febra!

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    ada said,

    Tinem pumnii si sa dea Domnu sa nu mai faca febra. Va pup si vb maine.

  2. 2

    oanamada said,

    Mai mami, tu n-ai somn??? 😀 Eu am stat pana la ora asta ca sa-i mai dau o doza de antitermic…offff, bunicile astea! O sa mai stau vreo jumatate de ora pentru ca nu are deloc febra (36.8) si dupa aceea ma culc! Pupici

  3. 3

    abramburika said,

    Oooffff … o fi fost vreo „moda” cu febra asta la copilasi, mama ei de febra. Sanatate la micuta!!!
    Si sa purtati sanatosi noile achizitii.

  4. 4

    oanamada said,

    Multumim abramburika

  5. 5

    Ciolitto said,

    Si inca o data shopping-ul face victime. Sa se faca bine cat mai repede, tin si eu pumnii.

  6. 6

    oanamada said,

    Ciolitto….desi dimineata eram tentata sa-ti dau dreptate….iaca te-ai inselat! Nu a fost shoppingul vinovat ci maselele! Multumim ca ne-ai tinut pumnii!

  7. 7

    Ciolitto said,

    E bine macar ca ai gasit inamicul, desi mizam mai mult pe shopping. Probabil de la curent.

  8. 8

    oanamada said,

    Nop….nu e de la curent…ii cresc doua masele dintr-un foc!

  9. 9

    Ciolitto said,

    Oho, asta e bine. Si eu ma chinui cu trei masele ce vor sa iasa, iar una mai sta la locul ei.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

