2×3= 33! It’s my Birthday!

Da! Acum 33 de ani maica…eram si eu tanara! Glumesc…da, azi fac 33 de ani! Sincera sa fiu nu-i simt asa cum n-am simtit nici pragul de 30! Numa simt rau in pielea mea (asta nu inseamna ca nu am si eu frustrarile mele ca orice femeie!), nu ma simt nici vreo diva sexy…ma simt BINE! Cred ca este suficient si frumos pentru ca daca ma uit in jurul meu vad din ce in ce mai multa lume frustrata si nemultumita din x motive!
In fiecare an, in noaptea in care adaug un nou an…imi fac un bilant, o recapitulare…sa vedem: anul asta mi-a adus multe, foarte multe schimbari! Au fost suisuri si coborasuri extrem de bruste in viata mea de familie, probleme de sanatate majore nu am avut si nici cei dragi mie, Catinca este frumoasa, creste frumos,este sanatoasa, este desteapta, este uimitoare si pe zi ce trece ma minunez mai mult ….Doamne, ce copil am fost in stare sa fac! M-am bucurat pentru realizarile sotului meu..pentru ca stiu cat si-a dorit si cat a muncit pentru a le obtine!
Am avut o schimbare majora in viata…mutarea la Bruxelles, o schimbare care a scos tot ce era mai rau, dar si tot ce era mai bun din mine, o schimbare care m-a panicat, m-a impins ba inainte, ba inapoi, m-a adus pe culmile disperarii, dar si pe cele ale sperantei, o schimbare care m-a maturizat din multe puncte de vedere, care m-a rupt de mama si de bunica mea, de „lumea mea” in general, o schimbare…cred ca avem nevoie de schimbari care sa ne mai impulsioneze din cand in cand, care sa ne ridice nivelul adrenalinei, care sa ne faca sa iesim din tiparele vietii noastre calme, monotone. Nu pot spune inca daca aceasta schimbare este buna sau rea pentru mine ca individ, dar sigur este buna pentru noi trei, ca familie. Nu pot spune ca m-am obisnuit, ca sunt „confortabila” cu ideea, ca este ceea ce visam sau ca este ceea ce n-am visat niciodata si am gasit acum. Am plecat la drum fara prea mari asteptari…lasand timpul sa decida ce si cum! Am avut o multime de ghinioane materiale…care sper ca s-au terminat!

A fost un an in care mi-am amintit, mult mai mult decat in alti ani, de persoane dragi care nu mai sunt cu mine: de bunicul meu Nele si de bunica mea Oleta…de ce? Habar n-am…pur si simplu mi s-au plimbat prin minte momente, momente frumoase…si nu sunt trista…ma gandesc la ei cu drag si bucurie!Mi-am amintit mult de copilaria mea…probabil din cauza ca descopar, pe zi ce trece, cat de putin a durat…:D
Planuri am, dorinte am, prieteni dragi am, o familie numeroasa si frumoasa am, visele mele nu s-au stins…ceea ce este „de bine”…i’m alive!!!
Sunt fericita? Raspunsul este DA. Sunt implinita? DA, o am pe Catinca si nimic nu se compara cu a avea un copil. Sunt multumita? Raspunsul este NU…eu nu sunt niciodata multumita pe deplin, tot timpul vreau mai mult! O fi bine, o fi rau??? Nu stiu…dar asta sunt eu! Eu, la 33 de ani, dorindu-mi in aceasta noapte ca anul viitor, cand voi face din nou bilantul, sa spun aceleasi lucruri bune (daca nu si mai bune de atat!) despre sanatatea mea, a familiei mele, despre ingerul meu norocos, Catinca, despre dragostea pe care le-o port celor dragi mie, despre o viata frumoasa, despre vise devenite realitate!
Multiplu de 3…. 33 de ani…so, Happy Birthday to me!

PS: Ca de obicei, la 12 noaptea, ora Romaniei, s-au grabit sa-mi spuna primi LMA mama, bunica si unchiul meu! Si eu va iubesc dragilor…tot ca de obicei :D!

PS2: Trebuia sa primesc o felicitare de la fiica mea, maiine, cand se trezeste…nu a rezistat si mi-a dat-o din seara asta, scrisa de tati, dar cadou de la ea…impreuna cu un cantec cristalin (Multi ani traiasca!) care suna absolut delicios din gurita ei si cu un pupic zgomotos! 😀  E prima data cand fetita mea imi spune La Multi Ani …si este un sentiment absolut MINUNAT!

21 răspunsuri so far »

  1. 1

    ada said,

    Te iubim iubita mea mult sa fii sanatoasa ,frumoasa, si in general sa fii TU asa cum te stim, sa traiasca frumusetea si sa fie sanatoasa iar voi sa va bucurati de ea.Tu si Cristi sa va iubiti in continoare ca acum sa aveti o viata frumoasa si plina de realizari.LA MULTI ANI inca 33×3 si mai mult Pupam mult pe toti dar mai ales o sarbatorita pe ONY a mea PS.Azi Cati si Tati sint piua 2 la pupat, tu esti the first.

  2. 2

    alina said,

    LA MULTI ANI, Oana! Sa ai noroc cu carul, sa te fericeasca cei dragi si tu inapoi pe ei, pana la 100 de ani si mai bine, cu sanatate de fier si bucurii imense!
    Te pup cu drag!

  3. 3

    ada said,

    avand in vedere ora dau o erata sa FI sanatoasa

  4. 4

    Lala said,

    La multi ani fericiti Oana!

  5. 6

    Dana Ene said,

    La multi ani!
    Sa ai o zi excelenta, plina de bucurii si surprize!

  6. 7

    mamica_de_Sebastian said,

    La multi multi ani fericiti si sanatosi impreuna..

  7. 8

    Zicolorata said,

    La multi ani si de la mine, ma bucur ca ne-am „cunoscut”!

  8. 9

    carminaca said,

    La multi ani mami de Catinca si La multi Oana! sa fiti sanatosi si fericiti toti 3.

    ps: si ce mi-a mai placut postul despre mame 🙂

    pupici multi de la mama de ilinca si carmina 🙂

  9. 10

    salexandre said,

    La multi ani fericiti alaturi de cei dragi 🙂 !!! O zi frumoasa, plina de soare si iubire 🙂

  10. 11

    Timi07 said,

    LA MULTI ANI!!!!!!
    Te pupam si iti dorim sa ai parte de sanatate, fercire si noroc alaturi de cei ce-ti sunt dragi.

    Eu am intrat sa te surprind cu un mesaj de ziua ta si cand colo……sunt codasa. M-am straduit aseara sa stau pana se face la voi 12 dar n-am reusit, leutza si berbecutza m-au stors de energie.
    De-abea astept sa povestesti cum ati petrecut, dar mai ales cum te-a rasfatat Catinca de ziua ta 🙂

  11. 12

    oanamada said,

    Oauuuuu…ce e aici! Mi-au dat lacrimile, pe bune! Va multumesc mult de tot tuturor pentru urari, va multumesc din inima!Exista vreun emoticon care topaie de bucurie ca asta mi s-ar potrivi cel mai bine acum!?
    @ Mama, cum spuneam…si eu te iubesc! Multumesc pentru urari, erate, felicitari pe mail, telefon etc….Doamne ce treaba buna tehnica asta moderna!
    @ Alina…iti doresc tie tot ce mi-ai dorit tu mie! Multumesc mult „colega” si va pup!
    @ Multumesc mult pentru urari, Laura, Adra, Dana, Mamica de Sebastian!
    @ Zicolorata multumesc si tie si eu ma bucur ca „ne-am cunoscut” 😀
    @ Carmina si Ilinca…va pup si multumesc…si ne vedem cand vin acasa!
    @ Stefania, multumesc mult de tot…sa stii ca eplina de soare desi azi-noapte a fost o fruntuna cu tunete si fulgere si ploaie torentiala care a durat toata noaptea!
    @ Timi…un milion de pupici pentru tine si printese….nu esti codasa…tu intotdeauna ai fost prima….nici nu ma gandeam ca nu o sa apari in zona :D. Multumesc mult si va pup.

  12. 13

    Ciolitto said,

    Multi ani traiasca… Asta este cand te indepartezi de cei dragi, le simti lipsa pe zi ce trece, dar cu timpul te obisnuiesti si totul devine normal. Nu trebuie sa fii multumita in totalitate, pentru ca atunci stationez si nu mai incerci lucrurile noi. Fiecare zi trebuie cercetata si consumata in asa fel incat sa fie unica, desi nu mereu iese. La multi ani si sa cresti mare 😉

  13. 14

    Dana said,

    La multi ani! Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi!

  14. 15

    salmi said,

    Multi multi ani sa traiesti Oana! la fel de fericita si implinita si peste inca 2×33. Si multumita. 😉
    Te pup cu mult mult drag.

  15. 16

    Ruxel said,

    La multi ani. Sa fi sanatoasa si sa te bucuri de cei din jurul tau.

  16. 17

    Zu said,

    Aha! Balanta (si eu :-))- asa ca… eee, ce zodie grozava: persoane creative, deschise, echilibrate si destepte :D… La Multi Ani si multe bucurii!

  17. 18

    oanamada said,

    @ Ciolitto…multumesc mult pentru urari, dragut ca intotdeauna. Mare dreptate ai cu ceea ce ai spus..si eu cred si simt la fel. Intotdeauna mi-au placut provocarile…chiar daca, initial, m-au speriat, frustrat etc.
    @ Dana, multumesc mult de urari.
    @ Salmi te pup mult si multumesc mult pentru urari…la faza cu „multumita”…mai vedem..balantele nu sunt prin natura lor multumite.
    @ Ruxel, iti multumesc mult si tie pentru urari.
    @ Zu, LA MULTI ANI si tie (cand????)…asa sa fie …cum ai scris tu acolo :D.

  18. 19

    sabina said,

    La multi ani cu intarziere! sa fiti sanatosi cu totii!

  19. 20

    Zu said,

    Saptamana viitoare: ne aniversam si sotul si eu, doua balante (eu pe 18). Si sigur ca e cum am scris eu :-)) plus multe altele in plus, poti sa adaugi la lista tot ce doresti, numai de bine sa fie :D.

  20. 21

    oanamada said,

    @ Sabina, multumesc mult de tot!
    @ ZU…LA MULTI ANI! La lista as mai adauga eu cateva, dar pe urma o sa ne caracterizeze lumea ca fiind „modeste” si narcisiste….:D…asa ca stii tu…


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

