Hello Kitty blonda si frumoasa…si colonelul Hati!

Cine-i Hello Kitty???? Nop, nu e mata aia cu fundita ci o frumusete mica si vesela cu niste ochisori incredibili…haioasa foc! E Sofia!

IMG_5858

Cine e colonelul Hati???? Unul din prietenii favoriti ai Catincai, elefantul din Cartea Junglei. Cu ei, cu Irina si Mihai am avut ocazia sa ne cunoastem (in sfarsit!) ieri seara. Dupa un „balet” elegant pe langa programul celor doua maimutitici (al caror program de somn nu corespunde- Sofia este o matinala, Catinca este o mica puturoasa!) ne-am dus sa vadem si noi dinozauri si alte animale…atat cat am apucat pentru ca nenii aia ne-au dat afara cam repede, mult prea repede…Cand ajunsesem si noi sa vedem pinguinii ne-au stins lumina, iar cu ursul de abia am apucat sa facem o poza! Chiar si asa, pe fuga, pot sa va spun ca cele doua s-au placut reciproc din prima clipa…au alergat si au topait, s-au catarat pe toate cele, s-au tinut chiar si de trompa Colonelului. Desi i-a placut Sofia, Catinca a ramas „fixata” pe mamica Sofiei…si toata seara mi-a vorbti de Irina. Pe Mihai l-a pomenit de cateva ori (semn ca-l place pentru ca ea nu este un mare „fan” al persoanelor de sex masculin) de cateva ori cand imi spunea „iti aduci aminte ca am fost si am vazut pesti cu Mihai?”

IMG_5854

IMG_5856

IMG_5870

 

IMG_5871

Cam asta am reusit sa vedem:

IMG_5878

 

IMG_5880

IMG_5881

Ploaia nu a reusit sa ne trimita la casele noastre…ne-am oprit si intr-o carciumioara, unde cele doua domnisoare s-au asezat comod pe canapea si au papat biscuiti (biscuitii Sofiei, pe care fi-mea a i-a refuzat politicos cu „am si eu acasa”, dar dupa aceea pofta a fost mai mare decat refuzul politicos!), apoi au defilat in pas saltat pana la acvariu, apoi din nou pe canapea…si tot asa. Noi, am stat la „un pahar de vorba”. Ne-a facut mare placere sa-i cunoastem pe Irina si Mihai, doi parinti fericiti sa aiba asa o minune si ne-am promis ca ne vom reantalni…speram sa nu aiba Mihai dreptate cu vremea urata si sa apucam sa facem si gratarul ala de care am vorbit!

IMG_5884

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    capreleirinucai said,

    ce bine-mi pare si mie ca am reusit sa ne vedem! si ca n-am speriat-o pe catinca! lasa ca vedem noi cum pacalim vremea si pentru un gratar sau alte zaiafeturi.
    mai, cred ca-s singura mama care nu stia cine-i colonelul hati! gata, semn clar ca tre’ sa pun mana sa revizuiesc cartea junglei. m-am stricat de tot cu fifi si pocoyo.

  2. 2

    oanamada said,

    Si noua, si noua! De ce s-o speriati mai?Cat despre gratar, cum vedem o raza de soare…hop si noi ok? Catinca a vazut prima data Cartea Junglei cu bunicii si cand am ajuns acasa mi-a povestit despre colonelul Hati si ma tot gandeam cine naiba este…norocul a fost ca a zis si de Mogli…si am facut legatura. Catinca nu este pasionata de fifi, pe pocoyo nu-l cunoaste, dar in schimb avem noi pasiuni (mostenite de la maica-sa…care era si ea innebunita dupa ei in copilarie!): strumpf-ii!
    Va pupam

  3. 3

    adra_bell said,

    Ma bag si eu in discutie, cu Pocoyo si Hati. Eva e cu usu Balu mai mult, ea p-ala il iubeste. Cred ca o duc cu prima ocazie la Antipa ca sunt si p-acolo d-astea impaiate.

  4. 4

    oanamada said,

    @Adra…ursul Baloo este prietenul Catincai cand vine vorba de cantat si dansat…in rest nu-l prea asociaza cu ursii „adevarati”. N-am mai fost la Antipa de ceva vreme, dar un urs (ce-i drept, cam amarat si cam batran) gasiti la Zoo la Baneasa. Nu prea arata el a Balu, dar merge…oricum, o sa incerc si eu sa-i „fac cunostinta” cu Pocoyo asta de care tot ziceti voi sa vadem ce iese. Pentru moment suntem in top cu strumpfii

  5. 5

    alina said,

    sa va fie de bine intalneala, minunat! 🙂

  6. 6

    D@n!el@ said,

    sa va fie de bine distractia! aici a venit vremea urata..intr-un final…asteptam sa se mai indrepte.pupic

  7. 7

    oanamada said,

    @ Alina, multumim!
    @ Danuzta…..nu te mai vaita…pe bune…dupa o saptamana la Bruxelles cele 16 grade de la Bucuresti (parca asa am inteles de la mama!) sunt parfum! Ca sa-ti fac in sac…aici a fost frumos azi!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

