„Catincisme”!

„Mami acum vreau sa fac o magarie!” (ma auzise pe mine spunand ca este o magarie ce se intampla ….)

IMG_5841

„Mami uite fac o smecherie!” (impaturea o batista!)

In fiecare seara, inainte de culcare….”acum sa o spunem  pe aia pentru Doamne-Doamne!” (adica Inger, ingerasul meu!)

In spate, in scaunul de masina, vorbeste continuu, ca de obicei. La un moment dat: : „Mi-am pus caciula….mami, tati, nu-i asa ca sunt frumoasa cu caciula mea?”

Ce este Coco? „Magar”. Cine este Coco (asteptam un raspuns de genul prietenul meu!).” Iubitul meu, frumosul meu!”

„Mami, iesi afara si spune-le la copii ca nu am facut pipi pe mine si am facut la olita!”

La magazin: „Au revoire madame…sa papi tot !”

Eu nervoasa ca se tot foia in scaunul de masina si nu reuseam sa-i leg centurile: „Mami ploua tare si ma uda, lasa-ma sa-ti prind centurile”. Ea: „Lasa-ma sa te tin de manuta ca sa nu te mai ploua!”

Catinca…privindu-si genunchiul cu o vanataie mare….se apleaca si-l pupa zgomotos: „Mami am pupat genunchiul ca sa treaca repede bubita!”

IMG_5844

Logica: ” De ce fac eu pipi asa mult? ” Pentru ca bei apa multa. „De ce beau apa multa?” Pentru ca asa este sanatos. „Si daca beau suc mult o sa mai fac pisu mult?”…..”ahhhhhh, da”…”Da’ daca beau bere? ” Tu nu bei bere ca esti mica. „Aha… tati e mare si bea bere si nu face pisu mult!”

Pupatul propriilor parti ale corpului (mai ales picioarele…Doamne, narcisista mai e!) a devenit un obicei..In aceasta dimineata, fata mea s-a trezit si a spus: „Bonjour piciorutelor!” dupa care si-a pupat fiecare picior in parte.

Placinta: Am facut placinta cu branza si stafide si placinta cu mere. Catinca mi-a dat tarcoale si a „facut” si ea placinta in vasele ei. Cateva ore mai tarziu, Catinca manca de pranz, iar tatal ei (aflat si el prin zona la „vanatoare” de placinta!) era cu noi in bucatarie. Copilul a simtit atractia tatalui…si spune: „tati, ai grija la placinta mea…nu te apropia!”

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    alina said,

    :)))
    Ce simpatica esteeeee … foc! Si desteapta si frumoasa, sper ca tati s-a dotat preventiv cu un gun ceva :DD.

  2. 2

    Dana Ene said,

    Hi hi hi. Ce dragutaaaa.

  3. 3

    salmi said,

    E o frumoasa si o isteata! Acum sa te tii Oana sa apuci sa scrii sau sa tii minte tot ce zice, incepe varsta perlelor. E tare simpatica! 🙂

  4. 4

    capreleirinucai said,

    imi imaginez cat de bune erau placintele de a simtit catinca nevoia sa-si protejeze „teritoriul” 😉

  5. 5

    ileana said,

    e tare simpaticade-acum incepe vremea perlelor :)) si o sa va bucucati si o sa va amuzati mereu.

  6. 6

    Ciolitto said,

    Ce bine ca le-ai scris, sa ai agrija de ele. O sa rada pe cinste cand va creste, caci la mine zambetul a fost imediat pe obraz.

  7. 7

    oanamada said,

    @ Alina, multumim…tati studiaza „problema gun-ului” de cand era Cati in burtica la mami. 😀
    @ Dana, multumim.
    @ Salmi, deja am „pierdut pe drum o gramada” pentru ca are un rimt foarte alert de a „scoate perle”…in plus, la ea „varsta intrebarilor” a inceput de ceva vreme, dar acum e mai rau ca niciodata…se poate mai rau de atat oare? 😀
    @ Irina, placintele si in general dulciurile sunt specialitatea mamei si bunicii mele. Eu nu fac pentru ca imi este lene si pentru ca ingrasa! Ieri a fost insa „norocul incepatorului” pentru ca am facut cele 2 retete pentru prima data si cei doi s-au „batutut” pe ele! 😀
    @ Ileana, mare dreptate ai…de foarte mult ori radem pe infundate pentru ca dupa ce scoate cate o perla, daca vede ca radem face o mutra din aia super serioasa si ne intreaba „da, de ce radeti?”

  8. 8

    oanamada said,

    @ Ciolitto, nu te-ai operat? Ma bucur ca ne-ai scris! vezi ca te asteapta un premiu la noi pe blog. O sa am grija de ele!

  9. 9

    ciolitto said,

    Nu, inca nu… am scris ceva despre. Am vazut premiul, va multumesc 😀

  10. 11

    ayandari said,

    foarte dulce ! sa va traiasca si sa va bucure mereu ca si acum !

  11. 12

    oanamada said,

    @ Ayandari, multumim mult si voua la fel!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

