Cu gandul la ei!

Am o prietena buna…ma gandesc mereu la ea! Nu este genul ala de prietenie in care ne vedem zilnic si bem nenumarate cafele, genul de „prezenta obligatorie”…este un altfel de prietenie care exista de multi ani, o prietenie cu amintiri comune frumoase si momente cheie frumoase!  Zilele trecute m-a sunat dimineata (inca mai motaiam, dar nu dormeam adanc – asteptam sa aud un glascior: „mami, m-am trezit”!!) sa se asigure ca suntem toti trei ok…pentru ca ne visase urat (ce face sarcina din oameni…si mie mi se intamplau chestii din asta cand eram gravida!)…Nu stiu cat crede ea in vise, dar pe mine m-a uns pe suflet faptul ca m-a sunat! E placut sa stii ca ai prieteni care-si fac griji pentru tine.

Cum spuneam, am o prietena! In curand…sper ca nu mai curand de jumatatea lui noiembrie, voi avea o prietena mamica de gemeni, baietei! M-as fi bucurat sa fiu acolo cand naste, sa ma duc si eu imediat la spital, asa cum a facut si ea cu mine! Mi-ar fi placut sa fie fete ca sa le iau si eu cercei pe care sa-i poarte tot timpul asa cum poarta Catinca cerceii de la ea, dar sunt sigura ca gasesc eu ceva util si frumos si pentru voinicii ei!

De foarte multe ori, cand cochetam doar cu gandul unei sarcini, m-am gandit ca mi-ar placea sa am gemeni. Ea nu cred ca s-a gandit si iata ce a iesit! 😀 Doi dintr-o „lovitura” si baieti! Frumos tare!

Am o prietena care acum nu se simte foarte bine, care a avut probleme, langa care as vrea sa fiu sa mai schimbam o vorba doua, o incurajare ceva….desi nu sunt o mare bisericoasa ma rog sa le fie bine la toti trei si sa treaca perioada grea cu bine si sa fie voinicii sanatosi. Ma gandesc zilnic la ei si de abia astept sa fac „cunostinta” cu baietii.

Baieti, mai stati putin acolo in burtica…pana vin eu acasa, ok?

Danuta, tu stai potolita si ramai optimista pe care o stiu eu!

Vroiam  doar sa stiti, toti 4, ca ma gandesc la voi si ca maimuta Catinca nu a uitat ca „Dana are doi bebei in burtica”! Atat!

Lasă un răspuns

