Premii!!!

Ca sa-mi arate ca nu m-a uitat….am primit un premiu de la  Gabriella! Pupici si multumesc!

premiu1

premiu

De abia astept sa-l dau mai departe cu mult drag la:

Ghiocela pe al carei blog intru mereu cu placere pentru ca postarile ei sunt frumoase, optimiste si calde.

ZU, o balanta autentica cu toate calitatile inegalabile ale balantelor 😀

Zicolorata pentru ca am descoperit ca avem multe in comun si pentru ca scrie cu drag si cu inima deschisa

Miha – desi l-a primit deja…il mai primeste si de la mine pentru ca mi-e draga si foarte aproape de suflet (stie ea de ce!)

Forfecuta pentru ca scrie pe „sufletul” meu

Sabina pentru pozele minunate pe care le face (nu numai ca e talentata, dar are si ce poza!)

Irina pentru ca in schimbul premiului vreau un pupic de la Sofia (cand ne vedem la gratar!)

Alina pentru ca e mereu aproape de noi!

Ciolitto cititorul meu fidel caruia ii urez insanatosire grabnica

La final, dar nu in ultimul rand (desi nu se obisnuieste sa dai premii celor din afara blogosferei!)… pentru ADA, cea mai fidela cititoare a mea…mama mea!

Sa le „stapaniti” sanatosi!

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    salmi said,

    Oana, multumesc din suflet! esti deosebita, stii tu de ce. Pup cu drag!

  2. 3

    […] Premiul l-am primit si de la Oana, pe care o imbratisez cu mult […]

  3. 4

    capreleirinucai said,

    multumim mult, sofia a pus un pupic deoparte!

  4. 6

    […] venit si randul meu sa castig un premiu de la Oana Mada, mai exact de la Catinca, o fetita frumusica […]

  5. 7

    ada said,

    Pupici pentru fetele mele si multumesc pentru exceptia facuta

  6. 8

    Zicolorata said,

    Iti multumesc din tot sufletul pt premii si mai ales pt cuvintele frumoase!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

