Romanul tot roman!

Sa moara capra vecinului pentru ca a mea e putin racita! Sub deviza „romanul tot roman” blogosfera se umple de doua categorii de personaje. Pana azi nu m-am lovit de ele, dar chiar zilele trecute discutam cu Irinina (Caprele Irinucai) despre faptul ca pe unii „ii mananca undeva” si nu are cine sa-i scarpine! Eheee…iata ca a venit ziua in care am primit si eu primul mesaj „dragut” (noroc ca am activata moderarea si am ales sa nu-mi umplu blogul cu chestii „urat mirositoare”.

Spuneam ca exista doua categorii de personaje!

1. Anonimii…care se ascund sub denumirea de „anonim” (in traducere …”eu sunt nimeni”!) si arunca cu diverse vorbe si vorbulite negandite, nefondate (cum a fost in cazul Irinei)

2. Mai putin anonimii, dar mai anonimi decat primii, care isi pun nume fals si adrese de email inexistente si vin cu remarci „din putul gandirii”…adica de la singurul neuron obosit si in prag de colaps pe care-l mai poseda…cum a fost in cazul meu.

„Anonimul” meu se numea sugestiv Iri si avea o adresa de email inexistenta la yahoo….si imi spunea „romanul tot roman!” legat de faptul ca mi-am permis sa-mi las copilul de doi ani, care tocmai ce a scapat de pampersi si nu se poate tine decat fix unul, maxim doua minute din momentul in care spune, sa faca pipi pe strada, noaptea, deasupra unui canal, langa masina.

Nu sunt adepta facutului nevoilor pe strada, in parc,  …ci la wc (dar asta este…cine are copii mici stie cum sta treaba, se intampla si accidente!), dar ii doresc Anonimului IRI urmatoarele:

1.  Sa-i creasca mintea si pe viitor daca are comentarii pertinente sa aiba bunul simt sa-si spuna numele real…atunci voi avea si eu bunul simt sa dialoghez cu el si sa-i aprob comentariile.

2. Sa ajunga parinte si sa fie in mijlocul unui bulevard, noaptea, la o temperatura de cateva grade, in masina si copilul lui mic de 2 ani sa-i spuna ca face pe el. Sunt sigura ca-l va lasa pe bietul copil sa faca pe el si il va tine ud pana acasa…ca sa nu fie roman!

3. Sa ajunga intr-o zi in imposibilitatea de a face la wc si sa-l treaca rau de tot…..si sa faca pe el pentru ca el „nu este roman!”

4. Sa emigreze pe luna…pentru ca pe Pamant, oriunde, in fiecare tara, vor exista mereu copii mici si foarte mici care au „accidente” si fac cate un pisu la copac sau la canal…si culmea…nu sunt toti romani!

In rest….numai de bine!

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    alina said,

    Cred ca anonimii/anonimele astea se cloneaza, se inmultesc cam repede!! 😦

  2. 2

    Dana Ene said,

    Ma gandesc serios sa scormonesc putin si sa-mi pun si eu moderarea asta.

  3. 3

    salmi said,

    Romanul tot roman in sesnul ca nu se poate abtine sa faca ccc comentarii rautacioase la adresa altora, fara sa fi fost vreodata in aceeasi situatie. Romanul le stie mai bine pe toate si nimeni nu e mai destept ca el(asta e strict pentru anonimi si/sau pseudoanonimi).
    Eh Oana, stii vorba aceea: Maaaare e gradina si multi au sarit gardul! Noi sa fim sanatosi, ca ei vor mai ataca, cu siguranta.

    PS.Poate ma trezesc cu ceva mesaj dragut si eu cat de curand ;). Eu nu am moderarea activata, dar la nevoie am sa o folosesc…Aviz amatorilor :).

  4. 4

    capreleirinucai said,

    mie nu-mi place ideea de moderare a comentariilor, deocamdata mi s-a parut suficient sa scot posibilitatea de a comenta anonim, sa speram ca e suficient.
    adevarul e ca nu putem sti niciodata la ce riscuri ne expunem cu blogurile noastre, poate un comentariu anonim rautacios, poate un stalker care ne considera diavolul pe pamant si cu care ne putem trezi la usa… la comentarii zic ca inca nu e asa grava situatia, le stergem, le moderam si gata. iar blogspot ramane f prost echipat din punctul asta de vedere fata de wordpress din pacate.

  5. 5

    D@n!el@ said,

    pai cred ca dc ajungea pe strazile din NY si vedea o tipa cum isi cracaneaza picioarele (purtand fusta la vreme de vara) si face pipi direct pe strada (scuzati exprimarea) cred ca lesina bietul anonim. bai Oana..nu mai da palpitatii anonimilor cu astfel de povestiri 😛

  6. 6

    sabina said,

    de anonimi din astia e plina gradina si gardul se tot muta, din pacate… tuturor ni se mai intampla sa avem urgente si nu intotdeauna o toaleta la indemana. doar n-o sa las vezica sa-mi pocneasca din cauza faptului ca-s roman…

  7. 7

    oanamada said,

    @ Alina…offf, da…uite intamplarea ta o uitasem…”anonimul” tau se incadra in aceeasi categorie cu al meu! 😀
    @ Dana…sa stii ca este buna..eu am optiunea sa moderez o data si pe urma, la cine vreau eu, nu mai este nevoie de moderare.
    @ Salmi…cred ca personajul meu este permanent inconjurat de Wc-uri….si de aia nu stie cum e fara un astfel de loc in apropiere…. 😀
    @ Irina sa stii ca ai mare dreptate…cu chestia cu trezitul la usa…la un moment dat am primit un mail de la tatal meu care imi spunea sa sterg toate amanuntele personale si imi trimitea un chain mail legat de niste chestii super nasoale care s-au intamplat unora de pe Facebook. So…fara adrese, fara fatada casei, fara gradina, fara amanunte ajutatoare! Cat despre „echiparea” wordpressului iti spun pe pielea mea ca wordpress are multe „bube” pe care blogspot nu le are.
    @ Danutzaaaa…mi-e dor de voi! 😀 Cum NY? Ala este taramul pierzaniei mai! India este al mizeriei, China e prea aglomerata si stai la coada la WC si lista continua…cum spuneam, poate pe Luna!
    @ Vai Sabinaaaaaa…ce rusine!!! 😀 Doamne, cati „romani”! Norocul nostru ca mai exista cateva personaje care sa salveze „onoarea”! 😀

  8. 8

    brushvox said,

    să-ţi trăiască copilul, să fie sănătos şi pe anonimi nu-i mai băga în seamă. 🙂

  9. 9

    oanamada said,

    @ Brushvox, multumesc frumos!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

