Operatiunea ghete nr.2!

Zilele trecute am constatat ca fi-mea se plange ca ii ingheata picioarele…nu rau, dar suficient cat sa ma faca sa ma gandesc sa-i iau niste ghete imblanite pentru atunci cand va fi mai frig de atat! Asa ca sambata dimineata, cu o usoara frica (dat fiind ultimul „episod” de cumparare a incaltamintei) ne-am dus la un magazin despre care ne spusese Irina (multumim multtttt Irina!)….cautam pentru Catinca, dar si pentru noi cateva ceva de incaltat!

Doamneeee, raiul pe Pamant magazinul ala…un gen de outlet de incaltaminte de firma…la care eu doar am balit pentru ca a fost imposibil sa-mi gasesc numarul meu (eu am 37 si tot ce-mi placea gaseam ori 36, ori peste 39). Este primul magazin in care intru si ma „indragostesc” de mai mult de 2 perechi de pantofi sau cizme…as fi plecat de acolo cu vreo 20 de perechi….bani sai si sa gasesti numarul tau!  Au cam toate marcile mari – Prada, Casadei, D&G, Valentino, Armani, Cavalli, Hector etc, dar si marci mai mici, accesibile ca pret.  Daca la adulti preturile sunt marisoare (dar incomparabil mai mici decat in magazinele de firma…in jur de 120 euro o pereche de pantofi si in jur de 150 cizmele!) la copii este incredibil. Naturino, Cavalli si bineinteles Primigi, favoritii mei. Daca in Romania o pereche de sandale Naturino costa in jur de 3 milioane si nu-ti vine sa dai banii astia pentru ca le poarta un sezon, aici gasesti ghete si cizme la 40-50 de euro. Primigi…ghete imblanite la 30 de euro…iar in Romania ghete imblanite Primigi…peste 2 milioane (daca le gasesti). Mi-a fost greu sa aleg, dar pana la urma m-am decis la o pereche de ghete Primigi (ca de munte),  super groase si imblanite, Goretex, pe care am dat 30 de euro. Marea surpriza a fost insa reactia Catincai care, atunci cand le-a vazut, a exclamat: „Ghetute…ce frumoase sunt!!!! Le luam acasa?” Le-a probat cuminte, a confirmat de vreo 10 ori ca-i sunt bune, ne-a aratat unde este degetelul in ghetuta, s-a fatait cu ele…ce mai o minune de ghetute si un copil incantat! Asa ca achizitia a meritat din plin!

PS: Poze cu achizitia maiine ca doarme copchilu si sunt in camera ei! 😀

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    D@n!el@ said,

    dupe cum va povesteam…te invidiez pt achizitiile facute 🙂 sa le porte sanatoasa!

    • 2

      oanamada said,

      N-am apucat sa-ti raspund….dar pe bune daca nu am vrut sa te sun sa te intreb daca sa nu va iau si voua ceva…pe urma m-am gandit ca voi aveti piciorul grasut si ca nu poti lua pe neprobate!

  2. 3

    capreleirinucai said,

    aaaa uite ca nu vazusem postarea asta, ce bine-mi pare ca ati fost si v-a placut! e un magazin de urmarit in reduceri, nu atat cel de copii care oricum e f rezonabil, dar cel de oameni mari 😉

    • 4

      oanamada said,

      Acum, daca tot m-ai incitat mai spune-mi un secret! te referi la reducerile din ianuarie sau mai sunt si altele? 😀

      • 5

        capreleirinucai said,

        hmm oficial nu sunt decat alea din ianuarie si iulie, in practica am mai vazut si in alte perioade reduceri dar pe perioade mici si produse putine. chiar si acum am impresia ca unele magazine au asa-zise reduceri de „mi-saison”. si am mai vazut (dar nu mai stiu exact cand) zile de „braderie”, tot asa niste reduceri mai mici.
        trebuie sa urmaresti. de cateva ori pe an au voie chiar sa tina deschis duminica (oh! ah! stupoare in randurile asistentei. doua doamne lesina!)
        ca locuri de shopping apropiate si mult mai interesante ar trebui sa ne orientam spre UK si Germania. chiar si Franta la o adica. Belgia sucks din punctul asta de vedere.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

