Am fost trimisa „la cratita!”

Azi, o maimuta mica si smechera a primit de la mami o punga plina cu fructe, legume, furculite, cutite,farfurii si alte minuni din plastic, speciale pentru bucataria copiilor! Ea ar fi vrut si o punga plina cu baghete, chifle de hamburger, pizza si alte minuni (tot din plastic!) …dar sa nu intindem coarda! Am ajuns acasa si eram si eu, ca si ea, extrem de curioasa ce fructe, ce legume…exista acolo. Mai mult, vroiam si eu sa „ma joc” putin cu ea ca sa vad daca stie toate fructele si legumele, daca le identifica etc. Catinca…deja „inarmata” cu oalele si cratitile ei (nici geaca nu o scosesem de pe ea si deja le luase de la locul lor ca sa faca mancare!)  m-a privit chioras si cu o voce foarte ferma mi-a spus:

„Tu sa te joci cu oalele si legumele tale…nu cu ale mele!”

Asa ca am fost expediata la cratitile mele….si nefericirea mea a crescut cand maimuta buclucasa venea ostentativ la mine si se prefacea ca taie o lamaie sau o rosie.

Na, asa imi trebuie daca am dat in mintea copiilor!

1 Response so far »

  1. 1

    mihaela dediu said,

    Buna ziua, pentru ca de curand am aterizat si noi pe pamant belgian as vrea sa va rog sa ne spuneti si noua de unde ati achizitionat jucariile mai sus mentionate pentru ca mi-as dori sa le cumparam pentru maimutica din dotare.
    Multumim de raspuns!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

