Si fetitele se joaca cu masinute!

Cel putin Catinca!

A fost plimbata cu masina de cand avea 3 zile, adoarme invariabil in masina, admira masinile, masina ei este cea mai frumoasa, a „condus” masina cu printese la un an si cateva luni, se joaca cu masinutele (una care a fost a lui taica-su si inca una de acceasi dimensiune care i-a fost cumparata de bunici!), face garaje din cuburi pentru ele. Mai nou, este „lovita” de pasiunea Cars…masinile acelea vorbitoare cu ochi, dinti si gura. I-a cumparat tatal ei un DVD cu un film Cars. Eu am fost extrem de sceptica, mai ales ca fi-mea NU se uita la desene animate mai mult de 4-5 minute. De cand are dvd-ul asta…e in stare sa stea nemiscata si jumatate de ora (un adevarat record!) si imi spune mereu ca masinutele sunt „preferatele ei”. S-a uitat la Bambi 10 minute, la dalmatieni vreo 5, la donald vreo doua episoade…dupa care mi-a spus ca ea nu mai vrea sa se uite ca vrea sa „vada masinutele!”.

In concluzie…si fetitelor le plac masinile…si chiar am de gand sa o las sa se joace cat vrea cu asa ceva si sa nu merg pe principiul „fetitele se joaca  numai cu papusi nu cu masini!”…intre noi fie vorba are si cu cine sa semene – eu ador sa conduc, taica-su adora masinile….deci…o fac pilot de curse???? 😀

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    gabriella said,

    Da. Clar. Pilot de formula 1 .
    Aveti nevoie si de copilot?:)))

  2. 3

    D@n!el@ said,

    bai! nu e de bine deloc! vezi ca asa faceam si io cand eram mica. + ma mai ducea taica-miu sa vad „masini de cuce” (curse). ….si uite unde am ajuns 😛 :))))

  3. 5

    Monica said,

    Foarte tare,

    Toate pozele copilariei mele au un avion/o masinuta/o remorca sau un set de surubelnite de platic in fundal 😀

    Si tot Limbi Straine am facut, dar stiu si sa schimb un bec:d
    Bravo Catii!!!!

    P.s.: cand veniti in tara? 😀

    • 6

      oanamada said,

      Monica…sa te auda Dumnezeu…eu imi doresc ca fata mea sa fie la fel de independenta cum am fost eu si sa stie sa schimbe un bec…o roata la masina (eu nu reusesc frate sa o desfac!) etc…:D

  4. 7

    Ciolitto said,

    Acum fie vorba intre noi… si mie mi-a placut sa ma joc cu papusi 😐 dar masinutele au fost viata mea. Faceam garaje, drumulete (autostrazi) prin iarba, un fel de satulet in miniatura. Ce viata…

  5. 9

    ghiocel07 said,

    Cand era mic fiul meu vroia papusi si nepoata mea vroia masini. Vesnic isi furau jucariile. Nu este de mirare pentru secolul 21, doar femeile conduc foarte bine si sunt pricepute la mesterit orice. Bine ca i-ai gasit slabiciunea si acum se uita la DVD.

  6. 10

    oanamada said,

    foarte multi barbati te-ar contrazice la faza cu sofatul…adevarul este ca femeile sunt ceva mai prudente decat barbatii! La DVD nu o las sa se uite prea mult ca mi-e frica tare sa nu o prinda microbul uitatului la TV….


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

