De la 17 la 2 noaptea

Fara antitermice, fara febra de la 17 la 2 noaptea. Catinca e deja putin mai bine. M-am trezit de doua ori azi-noapte…la 2 i-am dat totusi Panadol…suntem pe drumul cel bun. Catinca incepe sa foloseasca singura batista bebelusului, dar nu o prea las ca si-o infige cu simt de raspundere in nas. 😀 In rest, ma felicit si acum ca am carat 2 sticle de Colargol cu mine in Belgia, chiar daca una s-a varsat (oricat de bine am blindat-o!) si a distrus niste haine ale Catincai.

Vom reveni cu forte proaspete!

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    Andy said,

    Buna,
    Aseara ti-am descoperit blogul si imi place tare mullt. In primul rand sanatate multa printesei tale. Si eu am un baietel de 3 ani si stiu cum e sa fie bolnavior. Si cunoastem bine si batista bebelusului. Numai bine.

  2. 3

    ayandari said,

    sanatate multa gargaritei scumpe, insanatosire grabnica si va asteptam cu forte proaspete !pupam

  3. 5

    Timi said,

    Ma bucur ca se simte mai bine Catinca, sper sa va reluati plimbarile si excursiile si sa ne povestiti si noua 🙂
    Am savurat pozele din Bruxelles, eu am fost acum cativa ani cu putin inainte de sarbatori iti dai seama ca m-a lovit melancolia.
    V-am pupat

  4. 7

    va zicem si noi insanatosire grabnica si nopti mai usoare! hai ca nu e decat un virus de sezon.

  5. 9

    ghiocel07 said,

    Multa sanatate frumuselei si sa aveti grija de voi. La noi pe langa ciudatul virus circula o viroza urata. Sotul meu zace in pat ce trei zile (oricum barbatii sunt mai sensibili) cu viroza. Acum poate daca vine Mos Nicolae poate-i trece. Va pup pe toti de aici de acasa.

  6. 11

    Zicolorata said,

    Multa sanatate! bine ca e mai bine printesa mica!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

