Rugaminte!

Pentru prima data particip si eu la un concurs pentru sufletul meu! Vreti sa ma sustineti?

Iata ce trebuie sa faceti!

Nu va rapesc decat doua-trei minute din timpul vostru.

1.Intrati pe acest LINK cat mai des posibil pana pe 30 decembrie….pentru asta voi primi 1 punct si 300 de puncte pentru sursa de trafic.

2.Postati un comentariu la creatia mea. Pentru asta primesc 200 de puncte. O singura data este suficient.

3.Votati lucrarea. Pentru asta primesc 100 de puncte. O singura data este suficient.

Multumesc!!!
Am sansa sa castig! Sustineti-ma!

PS: Daca este cineva care doreste sa ma ajute si mai mult de atat, puteti posta pe blogul vostru sau in orice alt loc linkul catre pagina mea din concurs. Linkul il puteti obtine deschizand pagina si dand, evident, copy/paste.

PS2: pentru a ma vota trebuie sa va faceti cont, dar nu sunteti obligati sa scrieti toate datele de acolo…fiind doar votanti…este suficient sa scrieti in dreptul numarului de telefon 0000, etc.

13 răspunsuri so far »

  1. 5

    Timi said,

    Votat. Bafta!

  2. 7

    Ciolitto said,

    Votat si succes! In legatura cu google-ul, si-a revenit… 😉

  3. 9

    ADA said,

    Bafta si pupici

  4. 10

    ayandari said,

    votat, bafta !

  5. 11

    ayandari said,

    si adaugat si pe blog.Iar bafta !!

  6. 12

    oanamada said,

    @ Ciolitto, multumesc
    @ Zicolorata, multumesc
    @Ada, pupici
    @ Mami de Ayan…ti-am multumit pe blogul tau, dar o fac si aici…din inima. Esti singura, pana in acest moment, care a facut acest gest pentru mine. Multumesc si pupici!

  7. 13

    carminaca said,

    am reusit si te-am votat doamna 🙂 sper ca pitica e bine.

    pupici,
    carmina


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

