Carusel, roata mare si vata de zahar!

Am asteptat cu nerabdare acest moment…o ultima plimbare printr-unul din targurile de Craciun si o plimbare cu roata mare, toate inainte de a veni acasa. Aceste momente s-au lasat putin asteptate pentru ca printesa a fost atinsa de o mica viroza. Acum ca ne-am facut bine .. ne-am scos „parleala” cu multiple ture in carusel si cu, premiera, prima noastra vata de zahar! I-au ras ochisorii in cap, a chiuit, a dansat pe colinde si a topait pe toate bordurile!

Intai in balon!

Apoi Dino!

Pauza pentru un vin fiert (mami) si o plimbare cu roata mare si luminoasa, cu panorama frumoasa asupra targului de Craciun si a orasului! Cat am stat la coada, mami si Cati au dansat pe colinde!

Tati face poze!

Apoi, o portie de cartofi prajiti mami si tati, mancata aproape integral de Cati. Premiera: prima vata de zahar a Catincai….privita cu suspiciune la inceput, adorata dupa ce a gustat!

Si…din nou in carusel..in drum spre masina! De data aceasta…un croncobaur urat pe care printesa familiei a fost fericita sa-l tina de aripi!

Si-am incalecat pe sa si v-am spus povestea asa!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    ghiocel07 said,

    Ce frumos! Va invidiez pentru aceste clipe mirifice pe care altii stiu sa le ofere cu darnicie. Am fost si eu intr-un an la Viena la Piata de Craciun si mi-a ramas sufletul acolo. Pacat ca suntem asa de departe de lumea civilizata. La noi balciul este altul!

  2. 2

    ayandari said,

    Onutule, acum in prag de Sarbatori, ti-am facut un cadou pe blogul meu.Pupici

  3. 3

    oanamada said,

    @ Ghiocela…..in afara de faptul ca te asteapta un premiu pe blog la noi….te pupam.
    @ Mami de Ayan te pupam de o mie de ori!

  4. 4

    ghiocel07 said,

    Multumesc pentru premiu, esti o draguta.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

