Mos Craciun nu e mama mea!

Conversatie acum 5 minute.

„Catinca m-a sunat Mos Craciun si mi-a zis ca e ora la care trebuie sa te culci!”

” Da de ce?”

” Pai la ora asta dorm toti copiii!”

„Bine…da sa stii ca eu te ascult pe tine nu pe Mos Craciun!”

„Da de ce nu-l  asculti pe Mosu’?”

„Mos Craciun nu e mama mea…tu esti mama mea!”

8 răspunsuri so far »

  1. 3

    abramburika said,

    Ff corect!! Bravo, Cati! Da’ tot tre’ sa mergi la culcare … hahahhaa …

    • 4

      oanamada said,

      Razi tu razi…dar pana la urma s-a decis sa nu o asculte nici pe mama si s-a lalait in pat de la 13.30-pana la 15…cand, intr-un final a adormit!

  2. 5

    salexandre said,

    Lol cu un raspuns ca asta ar trebuie sa te pregatesti pt mai tarziu. E precoce Catinca. Vai de noi cand va intra in varsta adolescentei 🙂

    • 6

      oanamada said,

      Ma bucur ca mi-ai scris…chiar nu am mai citit pe forum de ceva vreme, dar parca am vazut ceva cu coada ochiului despre tine :D….e adevarat?????? Daca da, felicitari si sa fiti amandoi sanatosi!
      Pupici

  3. 7

    ghiocel07 said,

    Isteata fetita! Bravo ei.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

