Legatura dintre zapada, supa cu galuste si penultima masea!

Credeti ca nu exista o legatura??? Ba daaa….iata rationamentul!

Avand in vedere „ca mi-a iesit maseluta si acum nu mai fac febra….iesim la zapada”! Corect, doar ca trebuie sa mai iasa inca una, ultima si atunci eu, mama, ma voi linisti cu episoadele astea sufebrile-febrile …

Asa ca am iesit la zapada unde ne-am bautut cu bulgari, ne-am tavalit, am alergat si chiuit, impreuna cu prietena Catincai, Cristinica.

Ce cauta supa cu galuste in „peisaj”….pai cum am intrat in casa, dupa o ora si ceva de joaca…dupa ce s-a asezat in fund si a inceput sa traga de haine pe motiv ca „sunt ude sa le scoatem mai repede!” fi-mea a spus raspicat: „Acum vreau sa pap supita cu galustele!”

Sa traiti am inteles! Am umplut un castronel….si l-a dat gata, singura, cat ai clipi! S-o tot duc la zapada….:D!

Acum…nani si din cate aud eu e liniste…deci a si adormit!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    abramburika said,

    Idem!!! Si noi azi cu pofta de mancare nebuna si somn adanc. Dupa 2 ore de zapada si aer rece. Numai bine, pupici!!!

  2. 5

    salmi said,

    Sa va fie de bine! sania, supa de galuste si desigur dintisorul care a iesit in sfarsit. Pupam cu drag!
    PS. Unde sunteti acum? La Bruxelles sau Bucuresti?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

