Am batut toate recordurile!

Da, asta merita consemnata….azi, pentru prima data de cand am nascut am uitat ca am copil! De ce? Pentru ca m-a trezit telefonul care suna si cand am vazut cat este ceasul am sarit ca fripta si m-am dus sa vad ce este cu fetita mea….era 12.37 …da, nu mint, 12.37!

Noi ne-am culcat la 4 dimineata, sotul a reusit sa ajunga acasa in jur de ora 3 si ceva dimineata…iar acum este la aeroport sa-si recupereze un bagaj pentru ca s-au incurcat niste bagaje!

Da, Catinca a dormit pana la 12.37, culcata fiind la 10.30 (devreme as spune eu, fata de cum se culca de cand am venit acasa si tinand cont ca ea functioneaza inca dupa ora Belgiei, adica o ora in urma Romaniei!)….mama cat a dormit!!!!!!

Nu stiu daca dormea sau am trezit-o eu cand am intrat, ca o vijelie, ingrijoarata in camera ei…dar s-a ridicat in fundulet imediat si mi-a zis…”mami m-am trezit!”.

Am dormit pana la 12,37……oauuuuu…ca in vremurile in care mergeam la petreceri pana dimineata!

Doamne, multumesc, ce copil cuminte mi-ai dat!

PS: Nu cred ca mai am vreo sansa cu somn de dupa-amiaza si oricum cred ca as fi o mama nebuna  sa incerc ceva in acest sens ca doar a dormit copilul!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    zicolorata said,

    Esti taaare norocoasa! 🙂 Nu mai stiu de cand nu am mai dormit dupa 9 dimineata! Daca trece de 8.30 dimineata si inca doarme am impresia ca e curat dezmat… indiferent cat de tarziu s-ar culca.

  2. 2

    oanamada said,

    Atunci nu-ti mai zic nimic…sau hai sa-ti zic, dar nu ca sa iti fac in sic…ci tot ca sa ma laud…este ora 16 si Catinca doarme! 😀 Sa vezi petrecere ce facem noi la noapte! Am verificat-o, nu are nimic, nu e bolnava…a mancat bine, febra nu are, s-a jucat foarte vesela…

  3. 3

    ellis said,

    uau! noi ne-am trezit la 6.30 sa mergem la serbare! te invidiez sincer! copilul meu nu doarme mai mult de ora 7-7.30, iar seara adoarme dupa ora 22 – 23…in fine, seamana cu mine, desi acum eu mi-as dori macar o oara de somn in plus…

    • 4

      oanamada said,

      Ehhh…la noi Catinca are cu cine semana..si eu si sotul suntem din astia de nu suporta sa se trezeasca dimineata devreme. Eu sunt si mai rau…ma si culc foarte, foarte tarziu….


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

