Cand Motanul nu-i acasa….

Pisica danseaza pe la petreceri! Acu’ na, ce era sa fac si eu…firma tatalui meu organiza petrecere de Craciun, era al doilea an in care am fost invitata…un bun prilej sa-mi mai amintesc si eu de vremurile bune cand rupeam „pingelele” dansand…ca la petrecerile astea de la taica-miu de la firma asa se danseaza…ca in vremurile bune. Un alt prilej sa petrec si eu putin timp cu sora mea, pe care si asa o vad rar! Oricum…am constatat cu multa bucurie ca nu am „ruginit” de tot si inca mai pot si mai stiu sa dansez….chiar si house!

Asa ca, pisica…a iesit de dimineata si a „prestat” intens la datul cu lopata in jurul masinii ca sa pot pleca…dar a nins continuu si masina a ajuns in aceeasi stare! Norocul meu a fost ca bunicii (socrii) care au venit sa stea cu fata au propus sa ma duca bunicul la petrecere…asa ca madam, cu rochie noua si papainoage noi (Doamne, ce ma dor picioarele!), derapand precum Bambi pe zapada, si-a pupat copilul din dotare si a plecat! Ce mama denaturataaaa! 😀

In tot acest timp, Motanul saracu’ s-a confruntat cu intarziere de doua ore la avion si a aterizat de abia acum, cand va scriu….iaca, eu am facut-o lata! Am papat, am dansat, am socializat…mi-am mai amintit si eu cum era in vremurile in care mergeai la petreceri. Am fost insa cumintica…m-a adus taticul meu acasa cu masina (ca nu-i frumos sa umbli asa cu straini nu), m-a lasat in fata casei si m-a pazit pana am intrat ca sa fie sigur ca nu „o tai” pe tocurile alea prin zapada, la o alta petrecere! 😀

M-am simtit bine…acum ma simt si mai bine fara tocuri si stiind ca tati a aterizat cu bine…ma cheama patul ceva de speriat, dar mai trag putin de mine pana ajunge el. Bunica doarme pe canapea, iar Catinca sforaie in patul ei de multa vreme!

Cateva poze si am plecat!

Fata numarul 1a, adica moi si tatal!

Fata numarul 1b..adica sora-mea cu fata numarul 1a si cu sotia tatalui meu!

„Danseaza cu mine vals!” „Lasa-ma in pace…un house ceva nu pun astia?” Discutie tata-fiica…pana la urma…am rezolvat eu problema si m-am „sacrificat”- dovada o face prima poza!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    abramburika said,

    Sa.ti fie de bine atunci si se vede ca te-ai distrat … arati ff bine, doamna!!

  2. 2

    oanamada said,

    Multumesc foarte mult doamna pentru aprecieri….da, m-am distrat foarte, foarte bine…cat despre aratat…cred ca toata adolescenta si tineretea mea am visat sa am greutatea pe care o am azi si nu am reusit decat abia acum…:D :D….

  3. 3

    D@n!el@ said,

    ibidem. ff bne arati! ma bucur ca te-ai distrat


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

