O brad frumos……!

Bradul de Craciun! Ecologistii imi vor sari in cap (desi am plantant o padure intreaga de copaci…ma rog, nu eu, tati!), dar Craciunul fara brad natural….in viziunea mea, nu are farmec! Nu miroase a cetina, nu are acelasi aspect, nu ma simt la fel. In fiecare an, indiferent cat de scumpi au fost, am facut eforturi si ne-am luat brad. Problema mare este ca la mine nu merge asa…cu orice fel de brad! Am fost crescuta de bunicii mei intr-o casa care avea 4 metri inaltime si in fiecare an al copilariei mele am avut brazi frumosi, inalti si extrem de desi. De la bunicul meu, care nu era un om pretentios, dar avea si el o pasiune…asta cu alesul bradului, am invatat ca bradul nu este brad daca este „chel” cu trei crengi rare si amarate. Asa ca…la mine alesul bradului este o adevarata problema, care, in fiecare an se transforma dupa cateva ore de batut pietele si de negociat intr-un calvar. Bradul trebuie sa fie extrem de des…sa bagi cu greu mana printre crengi, inalt nu-mi pot permite sa-l iau ca stau in apartament (dar mai bine, ca m-ar costa de m-ar usca!) si trebuie sa fie simetric….Destul de multe cerinte si, dupa cum bine stiti cu totii, cand gasesti asa ceva ti se cere si pielea de pe tine. Anul trecut am umblat 3 ore prin Obor si ma pregateam sa renunt pentru ca pe al meu il luasera toti nervii, eu inghetasem bocna, iar aia vroiau toti 2 milioane jumatate pe brazii pe care-i alegeam eu! In final am ajuns in piata la Berceni….si l-am luat de acolo!

Anul asta…pentru ca l-am rugat pe Mosul (de vreo 500 de mii de ori in gand!) alegerea bradului a durat maxim o ora….cred ca am batut toate recordurile avand in vedere ca mie imi ia jumatate de ora sa-l intorc pe toate partile ca sa vad cum e!

„Operatiunea” bradul a inceput la ora 13 cand am dus-o pe Cati la bunici (constienti fiind de antecedentele noastre in cautarea bradului!). Ca niciodata, nu am inceput cautarile din Obor (de unde ne luam de obicei brad!) ci de la Ikea. Bradutul meu ma astepta acolo, cuminte, intr-un colt, chiar in fata la Baneasa Shopping. L-am vazut, l-am placut si l-am lat cu noi acasa.

In acest an, in premiera, am decis sa impodobim bradul mai devreme…de regula il impodobeam pe 23 seara, dar vom face aceasta operatiune azi, ca sa se bucure Catinca mai mult de el! Asa ca ne pregatim sa-i punem „flacaului” hainute frumoase de sarbatoare.

In fiecare an imi impodobesc bradul bicolor….anul acesta va fi rosu cu alb si da, probabil nu-l voi impodobi meticulos ca altadata (pentru ca la mine si impodobitul are etapele lui riguroase!…ce sa-i faci asa sunt eu mai dusa cu capul!) pentru ca, in mod cert….Catinca Barbie (poate nu stiati, dar de cateva zile, copilul meu si-a schimbat singur numele!) isi va baga nasucul…iar eu ma bucur nespus! Acestea fiind spuse…lucrurile stau asa: Catinca este la bunici…tati trage un pui de somn,  iar eu ma duc sa pregatesc si sa sortez globurile. Pe la 19  as vrea sa ne apucam de treaba…desi sunt foarte nefericita ca nu am beteala alba si nici nu am gasit!

Revin cu poze de la impodobire!

Later edit: impodobim bradul maiine…am profitat de lipsa Catincai ca sa impachetez cadourile, pe toate!!!! In plus, poate maiine dau o fuga sa mai caut beteala alba! Asa ca poze maiine!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    ati ajuns in tara?Habar n-am avut! Acum m-am trezit si eu!
    Va doresc sarbatori cat mai fericite si mai bogate, va pup cu drag si o imbratisare calda!!

  2. 3

    zicolorata said,

    Ti-am simtit tensiunea de la distanta… crt ed ca e ingrozitor pt cineva care a vazut ca se poate circula si normal sa se confrunte iar cu traficul de aici, mai ales cu cel din Bucuresti. Pana la urma cu banca cum a ramas?

    • 4

      oanamada said,

      Radeam azi amar cu sotul meu care imi spunea ca in „ritmul” circulatiei din Bruxelles o sa ajungem sa ne pierdem toate instinctele de soferi si vom fi injurati rau de tot in Romania! Adevarul este ca acolo, sofatul este asa….un fel de plimbare!
      Cu banca a ramas ca ei! Azi nu am avut timp si nici chef sa ma mai enervez si sa „sun la persoanele abilitate” (care nici acum nu stiu care sunt!), overdraft nu mai am…asa ca duca-se! Imi pare rau insa ca overdraftul ala era un fel de rezerva cu care stateam linistita ca in caz ca am nevoie…e acolo! Asta e!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

