„Colonelul” si Hello Kitty – Mos Craciun Blogosferic stieeee!

Daaa….a ajuns si la noi!!! Azi am ridicat de la posta cadoul nostru de la un Mos mic si dragut  si de la mamica lui super talentata si originala!

Incep  prin a spune ca pe Paula si Roxana nu le-am cunoscut virtual pana de curand, de foarte curand! Drumurile nostre blogosferice nu s-au intersectat pana acum si trebuie sa recunosc ca m-au impresionat foarte, foarte tare cadourile lor. De ce? Pentru ca dragii mei…la cadourile astea chiar s-a muncit, chiar s-a pus suflet! Imi si inchipui manutele mici ale Roxanei migalind la „globuletele” facute din nuci impachetate frumos si legate cu sforicica…ca sa nu mai vorbim de maiinile dibace ale mamicii ei care, pentru un copilas total necunoscut s-a chinuit si a reusit sa faca o Hello Kitty absolut perfecta…sau cum a zis Catinca…”e la fel ca asta din desene mami!”

Despre elefant nu mai vorbesc…”colonelul” a fost la mare inaltime…ba chiar i s-a facut onoarea sa asiste la pranzul Catincai. Baloanele sunt deja umflate pentru ca tati a fost „somat” imediat ce am deschis cutia, iar Hello Kitty este singura exceptie a bradului nostru  (facut exclusiv in alb-rosu!)…sta asezata, la loc de cinste, dupa ce a fost pupata. Felicitarea de la Roxana a fost si ea foarte apreciata, iar Catinca mi-a zis ca acei copilasi ii canta Mosului cantecelul pe care o sa i-l cante si ea!

Roxana, Paula, va multumim din suflet si va pupam…mai ales eu pentru ca mi-ati facut fetita sa zambeasca si sa se bucure, dar si pentru ca v-ati ocupat cu atata drag de acest cadou.

„Ce este asta mami?”

„Un cadou de la Mos Craciun trimis asa…inainte, prin posta!”

„Ce este aia posta?”

„Uite mami…e colonelul si are zapada in spate!”

„Tatiiiiii….”

„Hello Kitty, e la fel cu aia din desen!”

Globuletele

Colonelul in actiune!

„Uite….fuge Colonelul!”

” Colonelul” la masa!

Multumim din suflet Mosule!

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    Paula said,

    Ma bucur tare daca v-a placut cadoul. Am avut emotii ca o sa va enerveze un Mos asa saracut, dar sunteti niste dulci si apreciati gestul, nu valoarea :”>
    Ce spui tu Oana ca am facut o Hello Kitty pentru un copil pe care nu-l cunosc? De fiecare data cand recitesc Povestea Iepurasului Bocanila imi dau lacrimile. Parca e povestea Roxanei…ce mica-i lumea si cate chestii coincid.
    Va citesc doar de cand am aflat ca o sa fiu mosul vostru; m-am bucurat ca ati venit in tara de Craciun, pentru ca altfel as fi iesit din joc, era un efort financiar prea mare sa trimitem colet in Belgia.
    Mi-a facut mare placere sa va urmaresc si cu greu m-am abtinut sa nu trimit comentarii la postarile tale; prea ar fi batut la ochi 🙂
    Va doresc Sarbatori fericite, un An nou cu sanatate si bucurii!

    • 2

      Cristian said,

      Nu mai stiu daca a fost Craciun sau zi onomastica, dar stiu ca am facut cadou unei prietene un mouse! Da, un mouse. Poate parea un cadou foarte ciudat. Ei bine, nu numai ca a fost binevenit pentru ca prietenei ii place sa se joace pe calculator, iar mouse-ul pe care il avea atunci ii cam facea figuri. Sunt putine lucruri mai enervante decit o tasta care nu merge sau un mouse care face figuri, nu-i asa? Reactia prietenei a fost simpla si pentru mine pilduitoare: „cum stii tu sa alegi acel ceva pe care si-l doreste omul”. Ei bine, pentru fiica mea „coloneul” este personajul cel mai imitat din „Cartea Junglei”, iar „Hello Kitty” este pisicutza cu care si-ar imprima toate bluzele. La copii, lucrurile sunt clare, daca se bucura inseamna ca la place! PUNCT

  2. 3

    abramburika said,

    Felicitari, Mosule ca ti-ai indeplinit misiunea cu bine si ai mai facut un copil fericit!!

  3. 4

    oanamada said,

    Paula….cadourile lucrate personal si daruite din suflet nu „enerveaza” decat pe prosti si pe snobi….ori eu una am pretentia ca nu sunt nici una nici alta! :D. Mosul nu a fost saracut deloc…a fost extrem de bogat pentru ca a stiut sa aleaga si sa faca exact ceea ce o face pe Catinca fericita! Asta conteaza cel mai mult…si da, valoarea nu conteaza! Hai sa-ti spun una adevarata…cand era Catinca micuta (ca acum tare mare este!) foarte multa lume era usor dezamagita cand vedea ca fi-mea se bucura mai mult de etichetele de la cadourile pe care le primea! Asta aprecia ea….in ochii unui copil lucrurile nu au pret sau valoare…plac sau nu! In ochii unul parinte (sanatos la cap!) cred ca conteaza mai multe lucruri printre care si efortul si munca pe care le depunde cineva pentru a face un cadou….sa scoti banul din portofel este mai simplu si mai lipsit de originalitate decat sa stai sa faci cap-coada o Hello Kitty ca aceea pe care ai facut-o tu…zau, da multa rabdare ai avut! Ca sa nu mai vorbim de talent!
    Asa ca va pupam din nou si sper sa reveniti la noi pe blog oricand veti avea chef…noi vom trece des pe la voi.

  4. 5

    ADA said,

    Felicitari pentru idei si talent Mosule!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

