Nani, nani…cantecul de leagan al picamerului!

Ora 8.20! Se zguduie patul! Nu, nu este cutremur! Aoleu copilu’! Se darama casa! Ce sa fie, ce sa fie? Deschid ochii gata sa sar din pat si il vad pe sotul meu in picioare langa mine: „O sa ai de tras cred zilele astea! S-au apucat astia de sus sa-si faca apartamentul!”

Se aud bucati de pereti cum cad, incepem sa nu ne mai intelegem unul pe altul! Constat uimita ca fata doarme…”nu pentru multa vreme, zice sotul meu care e gata de plecare!”

Imi pun papucii, imi iau o geaca pe mine si urc sa le sun la usa…nu aud…inutil…cobor si astept o jumatate de ora! Ma duc din nou…somnul meu s-a dus pe apa sambetei…in final imi raspunde un nene care imi spune spasit ca proprietara l-a asigurat ca a vorbit cu toata lumea din bloc si ca este ok.

Noi nu suntem toata lumea, dar totusi existam…si cum in „blocul” nostru nu sunt decat 4 apartamente din care doar doua locuite…ma intreb cine este „toata lumea”…poate doar scotianca de alaturi, femeie in varsta si cu probleme de auz! Ii explic frumos ca am copil mic si ca l-as ruga daca se poate sa nu mai bage picamerul de la 8 dimineata (sa inceapa si el de la 9) si sa respecte macar orele de somn de la pranz ale copilului. Cadem la pace pentru ora 14…il rog frumos sa-i transmita proprietarei ca in aceasta cladire locuieste si o familie cu un copil mic…in cazul in care nu cunoaste si ca normal si civilizat ar fi fost sa ne anunte si sa discute si cu noi! Imi spune cu regret in glas ca-i pare rau ca si el are copil mic si stie cat de mare este zgomotul, dar ca vreo 2-3 zile vom fi supusi la acest zgomot.

Cobor….trec 5 minute si picamerul reincepe. Casa se zguduie cu mine…in ritmul picamerului deja de o ora si!

Curios….Catinca inca doarme…asta in conditiile in care ii este foarte frica de zgomote de picamer si bormasini! Slava Domnului!

Sa vedem daca isi respecta promisiunea legata de ora 14…

Ma simt ca acasa in Romania…de ce oare????

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    D@niel@ said,

    hahaha…ai vazut cum vine Romanica dupa tine? ca sa nu-ti fie urat..:)
    chiar ma gandeam la voi cand cu plecatul. ma bucur ca ati ajuns cu bine. vb mail.
    pupam

  2. 2

    ayandari said,

    probabil pentru ca in ultima vreme oamenii sunt sau au devenit la fel peste tot in lumea asta.Am o matusa in Germania care in trecut ne spunea ca acolo este patria civilizatiei si a bunului simt, azi ne povesteste cu groaza niste faze care le intrec uneori in nesimtire pe loazele Bucurestiului.

    • 3

      oanamada said,

      Pe masura ce trece timpul fac tot felul de comparatii…din fericire sunt mai mult parti bune aici…decat rele. Faza asta este insa destul de nasoala si nici nu prea am ce face pentru ca la ei nu exista asa numitele „ore de liniste” asa cum exista in Romania.

  3. 4

    ceska777 said,

    Peste tot in lume se renoveaza apartamente, se lucreaza cu picamerrul daca-i musai si peste tot muncitorii au un orar si un target…. Sper pentru voi sa se tina de orar, de pauza de pranz si sa-si faca targetul mai repede!

    • 5

      oanamada said,

      Ceska ce spui tu este perfect adevarat…doar ca se pare ca in Belgia, cel putin asa spune vecina mea scotianca care traieste de o viata aici, nu exista orar de liniste si nici un orar clar al munctorilor (adica fiecare echipa lucreaza altfel!)…care sa ajute la odihna copiilor sau oamenilor care muncesc de noapte etc, etc. La ei se poate lucra continuu de la 7 dimineata pana la 22….cred ca trebuie sa ma consider norocoasa ca au inceput la 8. Inteleg ca de terminat au terminat pe la 13…eu nu mai eram acasa. Una peste alta …faza asta mi-a amintit de o vecina a mea din Romania care era controlor de trafic aerian si lucra si noaptea (in ture …) si la un moment dat a chemat politia ca sa se poata odihni (tot asa se bagau la greu picamere!) motivand, pe buna dreptate, ca altfel ea risca sa dea cu avioanele de pamant.

  4. 6

    ellis said,

    Pot sa spun ca e bine macar ca nu iti mai lipseste Romania?::)

    • 7

      oanamada said,

      Ellis….:D :D…tare de tot postarea ta…corect, mi-am amintit de „acasa”…partial..ca acasa daca ma duceam la usa sa vorbesc cu muncitorii in 9 cazuri din 10 ori ma luau la misto, ori nu ma intelegeam cu ei pentru ca erau deja „afumati”…ori nu deschideau usa! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

