Reduceri!!!!

Toate cadourile „in bani” primite in ultima vreme de la cei dragi care au „mirosit” ca as prefera sa-mi cumpar eu una alta…au fost puse la „pastrare” pentru acest moment! Am asteptat cu sufletul la gura sa ajung aici si sa prind perioada reducerilor care este, dupa cum bine va inchipuiti, mult diferita de clasica metoda romaneasca…adica „marim pretul cu 30% , il taiem, si scriem reducere 30% – rezultat final, vindem cu acelasi pret!).

 Dupa ce saptamana trecuta, inainte sa ma imbolnavesc, l-am trimis pe tati pe jos (vorba vine, cu metroul) pe ninsoare ca sa ne facem noi program de shopping….si am shoppinguit in graba (ca era Catinca obosita si nu avea chef!) cate ceva…mi-am luat gandul de la un nou shopping pentru ca m-am imbolnavit. Ochisem o multime de lucruri…dar ce sa-i faci.

Azi m-am trezit cu gandul „TODAY IS THE DAY!”. Ma simteam mai bine, am mancat si eu omeneste ieri, sunt functionala….e sambata, o las pe fata cu tati si fugggggg! Oupsssss….tati a avut niste drumuri de facut care s-au cam prelungit si a ajuns de abia pe la 13 acasa…eram tare amarata pentru ca astia inchid destul de devreme magazinele si nu o sa am timp sa iau la puricat reducerile, dar mi-am pus banutii in geanta si am tulit-o cat m-a tinut motorul. M-am intors dupa 3 ore…super repede-  pentru ca nu am intrat decat in doua magazine! 😀 De ce zambesc….pentru ca sunt happyyyy! Doua mi-au fost de ajuns!!! N-am mai fost asa happy, dupa shopping, de ani intregi, n-am mai facut un shopping la reduceri in care sa spun ca mi-au ajuns 3 ore (cu tot cu drum casa-magazin, magazin-casa!)…cred ca niciodata! Mai mult…n-am mai facut un shopping asa de avantajos, ma refer la bani, de cand am fost in Italia….si…..tadammmmm…nu mi-am cumparat atatea perechi de pantofi dintr-o data NICIODATA pana acum!

V-am zis vreodata ca eu sunt maniaca cu pantofii? Am pur si simplu „damblaua” pantofilor (cred ca de la tatal meu mi se trage mania…si de la mama, dar ea e mai normala la capitolul asta!)…nu mi se par niciodata suficienti, inutili etc si foooarte rar mi s-a intamplat sa-mi cumpar o pereche de pantofi (sau de cizme) pe care sa nu-i port pana si-au dat „obstescul sfarsit”. Am suferit foarte mult in primul an dupa nasterea Catincai pentru ca nu prea puteam sa-mi port pantofii cu toc din cauza greutatii. Pur si simplu nu ma puteam sui pe tocuri pentru ca aveam impresia ca mi se dezintegreaza gleznele…dar a venit momentul mult asteptat…sunt din nou „pe tocuri”.

Revenind …cele doua magazine la care m-am oprit sunt Zara (reduceri pana la 70%!) si Cecil, un magazin de pantofi de dama de care m-am indragostit inca de prima data cand am venit la Bruxelles sa caut apartament! La Cecil ochisem prin noiembrie o pereche de pantofi (ii veti vedea, dar pe alta culoare!) indigo, din piele intoarsa. Sotul din dotare mi-a zis sa astept reducerile…(adevarul este ca erau 70 de euro) si am asteptat. Cand am fost saptamana trecuta erau 45 de euro, dar nu i-am luat pentru ca nu avea Catinca rabdare sa mai stea la cumparaturi. Azi….erau 30. Am intrat pentru o pereche si am plecat cu 3….asta dupa ce patronul magazinului mi-a mai facut, din proprie initiativa, o reducere de 10 euro, peste reducerea deja existenta…pentru ca una din perechi era ultima din tot magazinul. 😀  

La Zara….imi pare rau ca nu am facut o poza….sunt maldare de haine unele peste altele (nu numai in rafturi) puse pe niste mese imense…trebuie doar sa ai rabdare sa cauti si sa scormoni. Este absolut incredibil cum se manifesta oamenii ca niste termite gata sa devoreze tot. Este si mai incredibil cum se manifesta vanzatorii care sunt calmi si „danseaza” cu gratie printe maldarele alea fara sa se uite chioras la faptul ca nimeni nu pune absolut nimic la loc. Ceea ce este si mai incredibil…la sfasitul zilei pun lucrurile pe caprarii, le impaturesc la loc bucata cu bucata etc (i-am vazut cu ochii mei la reducerile trecute!) …cred ca le ia ore intregi sa stranga tot. Oricum, Zara-ul despre care va vorbesc este mare si iti trebuie rabdare…eu am rezistat inauntru aproape 2 ore! 😀

Ca sa nu o mai lungesc – captura de azi (si gata ca nu ma mai duc ca nu mai am cu ce!): 5 perechi de pantofi eu (4 din piele, unii din catifea), o pereche (din piele) Catinca, o geaca de primavara, un sacou-geaca de primavara si 3 bluze foarte misto!  😀 :D….si un sot uimit ca m-am intors multumita si in timp record  pentru ca stie ca de la shopping  ma intorc nervoasa ca era prea scump, prea urat, prea lung, prea scurt stiti voi…cum e cand nu-ti gasesti ce cauti! Avand in vedere ca nu mi-am mai cumparat de incaltat de aproape 2 ani de zile (ma rog…exceptie fac apreschiurile pe care mi le-am luat din Bulgaria!)…am facut-o lata!

Iaca achizitiile cu explicatiile de rigoare:

Astia sun de la Zara…cu ei mi-am intregit tinuta (imi luase Mos Niculae o rochie aceeasi culoare!). Probabil asta va fi tinuta in care o voi boteza pe micuta Maia…

Ador albastrul electric…m-am rugat ani de zile sa se poarte culoarea asta ca sa pot sa-mi umplu dulapul cu haine si pantofi de culoarea asta! Una din geci este tot albastru electric! Astia sunt balerinii din catifea…la cat au costat nici n-am stat sa ma gandesc de doua ori…vin foarte frumos pe picior!

Achizitiile de la Cecil:

Astia sunt cei pe care ii ochisem…nu i-am luat indigo pentru ca m-am gandit ca negri sunt mai „eficienti”. Nu par spectaculosi, dar sunt dintr-o piele intoarsa extrem de moale si de fina si au un calapod super-comod.

Astia mi s-a parut ca seamana foarte tare cu modelul de balerin clasic de la Chanel….si cum nu aveam pantofi crem cu negru am zis ca este momentul.

Astia sunt cei la care am mai capatat o reducere de 10 euro pentru ca erau ultimii din magazin (ce coincidenta….si erau chiar numarul meu :D). Au o croiala  fistichie, dar pe mine m-a atras cel mai mult combinatia de la t0c-talpa de pluta cu aceasta croiala. Tanjeam dupa asa ceva inca de anul trecut, dar cum spuneam…nu puteam purta tocuri.

La final, dar nu cei din urma…balerinii Catincai, cu tinte!!! Este foarte incantata de ei, s-a fatait toata seara prin casa  incaltata cu ei!

16 răspunsuri so far »

  1. 1

    Zicolorata said,

    Mi-a placut tare mult postul acesta, razbatea din fiecare cuvant bucuria ta, l-am citit zambind cu gura pana la urechi. Sa porti sanatoasa achizitiile, mi-ar fi placut sa faci poze incaltata cu ei. Perechea mea preferata dintre toate sunt cei cu toc din pluta, m-am indragostit de ei! Dar ce preturi, Dumnezeule, astea da reduceri.

    • 2

      oanamada said,

      Hehee…pai normal ca razbate bucuria ca nu in fiecare zi iti iei 5 perechi odata+ haine..de aia cu toc de pluta m-am indragostit si eu…la prima veere! 😀
      O sa-i pun si in picioare ca sa vedeti cum vine! Sotul zice ca aia cu toc de pluta subtiaza foarte mult glezna cred ca din cauza „croielii”. Pup

  2. 3

    abramburika said,

    Sa iti fie de bine shopping-ul!! Primii pantofi imi plac si balerinii à la Chanel.
    Si eu astept o tura de shopping asa cum ii sta bine oricarei duamne, pana acum au tot fost una-alta … am facut deja o tura cu sot si copil, da’ ala nu e shopping, am facut numai o trecere in revista si am vazut multe chestii interesante.
    Sa potri sanatoasa noile achizitii, tu si Cati!

    • 4

      oanamada said,

      Petro…pe cuvantul meu ca ai dreptate! Cu sotul si copilu langa tine…nu prea faci mare lucru! 😀 Du-te repede ca ‘chestiile interesante” se duc repede la reduceri! Eu mai am de facut o runda luni pentru copiii din familie…pentru iepuras! Plus ca am primit comanda de la mama sa ii iau si ei balerini din aia de la Zara! 😀

  3. 5

    adelamaria said,

    Wow! Sa-i porti cu placere! Imi plac mult primele doua perechi, desi eu nu port genul asta de culori…mi se pare ca ti se potrivesc foarte bine! Primii sunt divini, iar balerinii…wow…cred ca-s extrem de comozi…Ce pofta mi-ai facut! :))

    • 6

      oanamada said,

      Pai ce za zic…eu intotdeauna am fost „colorata”. In liceu am avut „epoca” de negru, gri…dupa care m-a apucat nebunic culorii…si trebuie sa ma mandresc cu faptul ca intotdeauna am fost avangardista…eu purtam papuci de vara portocalii cu bot rotund (si radeau toti colegii mei de la birou de mine ca sunt Betty Boo) cand inca se purtau cei cu varf ascutit! 😀

  4. 7

    Zu said,

    🙂 si eu am scapat ieri prin magazine, a fost exact cum povestesti si tu, super- super… nu mai fusesem de mult la shopping asa ca acum m-am rasfatat la maxim. Eu m-am axat pe bluze, mult bluze… si am fost generoasa si i-am luat si lui doua camasi, plus ca i-am cumparat si lui piticot hainutele pentru taierea motului, ce mai, m-am intors acasa plina de bagaje si cu alt moral :D.

    • 8

      oanamada said,

      Mai ce sa zic…la Zara aveau niste camasi super misto de matase, de voal si din acelea gen in…m-am uitat cu pofta la ele, dar pentru moment, pana nu ma apuc de un job ceva nu prea am la ce sa le port! Asa ca am zis pas! Sa-ti fie de bine cu shoppingul si bafta la pregatirile pentru mot!
      PS: Nu ne arati si noua ce ai cumparat?

      • 9

        Zu said,

        La Zara nu am ajuns, cred ca imi mai trebuie o runda de shopping si, mda, bani :D… Cu pozele, sorry, sunt cam dificila cu imaginile pe blog- pot doar sa spun ca imi cautam si eu ceva pentru petrecerea de mot, nu??? :-))

  5. 10

    ayandari said,

    sa va fie de bine doamna draga, superbi, aia cu toc de pluta si aia albastru electric sunt bestiali!! Abia astept sa treaca anul asta sa dau iama si eu iar prin magazine.Acum oftez, inghit in sec si privesc.Buna treaba de weekend ai facut! pu[pici

  6. 12

    flory said,

    Cat te invidiez 🙂
    Abia astept sa fiu si eu iarasi „pe tocuri”.
    Mi-au placut foarte mult cei cu toc de pluta si cei albastri cu toc. Sa-i porti cu maaaare placere!!!

  7. 14

    D@niel@ said,

    bestiali pantofii:)))) sa-i porti sanatoasa!

  8. 15

    Mihaela said,

    oof, ce pofta mi-ai facut! sper sa pot duminica sa ajung la magazinele in „sarbatoare”, zic ei.
    Pantofii tip „Chanel” sunt adorabili, iar ultima pereche din magazin merita si ea! Sa-ti fie de bine si sa le porti cu placere!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

