Legatura intre tortelini si creveti

Asta mancam eu ieri cand printesa mea a venit la mine si mi-a zis ca vrea si ea! N-am avut curaj sa-i dau ca erau „din pachet” si ii facusem cu tot felul de sosuri condimentate cu diverse chestii, dar i-am promis ca azi ii fac si ei!

Primul lucru dimineata: „Mami azi imi faci crevetei???” Imi tot storceam creierii ce vrea ea sa zica…” hai mami, crvetei din aia de care ai mancat tu ieri…. „Ahaaaa…” „Tortelini mami, nu creveti…!” „Da, da…din aia, tortelini!”

M-am pus pe treaba si am migalit o gramada de tortelini umpluti cu carnita de pui tocata de mine si amestecata cu usturoi, patrunjel, rosii etc, i-am fiert si i-am pus la cuptor cu sos de rosii cu busuioc si cu cascaval ras…au iesit mai buni decat aia pe care-i mancasem eu ieri…iar catinca a fost extrem de fericita cand s-a trezit in fata unei farfurii pline pe care a devorat-o..spunand din cand in cand …”e delicioasa mami!” Va intrebati care este legatura intre creveti si tortelini…ei bine, Catinca imi tot da tarcoale de multa vreme, cand ma vede mancand creveti, iar eu tot incerc sa-i explic …ca nu sunt pentru copii. i-am dat o singura data sa guste o faramita si nu a parut sa nu-i placa, dar nici sa se dea in vant, dar cred ca undeva acolo in capsorul ei se tot gandeste la crevetei.

Cam astea ar fi noutatile…maiine incerc sa ajung la un medic dermatolog pentru ca de o saptamana am o eruptie pe mana care nu-mi mai trece – am stat linistita pentru ca arata ca celebrele mele reactii la intepaturile de insecte (a se citi paienjeni!), dar vad ca in loc sa se atenueze, parca se intinde si se umfla. Mancarimea s-a mai diminuat, dar deja arata destul de urat…

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    sanatate multa si sa te intorci cu vesti bune! si yummi vreaui si eu „crevetei ” d-aia de care a mancat Cati ” 😀

  2. 3

    ellis said,

    felicitari pentru migala de a face tortelini! bine ca a mancat Catinca; dar nici daca iei crevetii proaspeti nu ii dai?…eu nu imi fac inca probleme din astea…ca a mea oricum nu ar manca, dar zic…daca tot a poftit fata…si se gandeste la ei!

    • 4

      oanamada said,

      Ce sa zic…nu am curaj..eu am fost intotdeauna precauta pana la obsesie cu alimentatia ei si mi se pare tare devreme sa-i dau astfel de mancaruri. Ca sa-ti dai seama cat de departe am mers cu precautia…Catinca a mancat pentru prima data capsuni acum doua zile. Am inceput cu una, apoi i-am dat doua si azi i-am dat mai multe…ca sa ma asigur ca nu are vreo reactie alergica sau ceva. Oricum, eu sunt pe principiul ca mancaruri „grele” sau „daunatoare” o sa aiba toata viata in fata sa manance asa ca prefer ca acum, cat pot inca sa-i controlez alimentatia…sa ii dau ceea ce este sanatos si safe! Din fericire am noroc – ei ii place cam tot ce-i dau si tot din fericire respinge mancarurile „nesanatoase”. Azi dimineata a refuzat sa manance Nutela! Cine a mai vazut copil caruia sa nu-i placa crema de ciocolata…ca eu, adult, as manca un borcan intreg! 😀

      • 5

        ayandari said,

        eu am fost un asemenea copil! niciodata nu am mancat ciocolata si nici bomboane si nici biscuiti, copil fiind.Si nici dulciuri.Acum insa as rupe in doua tot ce inseamna dulce :-D.

      • 6

        oanamada said,

        Ce sa-ti zic…sper sa nu manance nici mai tarziu! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

