Diverse!

1. Am dat premii..verificati lista, am dat leapsa mai departe, verificati lista!

2. Am fost la doctor: e cum am banuit! Reactie alergica la intepatura de paianjen..arata horror, dar va trece …m-am tratat binisor de una singura…mi s-a dat in plus o crema ceva mai buna, iar Catinca a primit de la nenea doctor (pe care l-a placut foarte mult -vad ca fata asta a mea are o inclinatie speciala spre doctori…sa dea Domnul sa nu aiba parte de ei decat ca prieteni si ca rude!) un inel de plastic cu bilute in interior pe care mi le zangane mie in cap! Ca paranteza…nu vreti sa stiti ca aveam programare la aceasta clinica dermatologica (dermatologie generala si estetica – adica scos alunite si alte alea!) la 18.15 si la 18.16 eram deja in cabinetul medicului in mijlocul consultatiei…). Doctorul, un italian in varsta, foarte bun cunoscator al Romaniei (vorba sotului, poate i-au placur romancele, nu Brasovul si Timisoara!) a fost extrem de amabil, atent si m-a mai si intrebat daca mai am si alte intrebari de natura dermatologica la care imi poate raspunde!

3. Ieri am citit (prin bunavointa cuiva…stie ea cine!) un articol nu tocmai laudativ la adresa Bruxellului- cum ca ar fi un oras urat, murdar, mizer, cu o circulatie aiurea rau…ma rog…numai de rau! Nu sunt eu mama aparatoare a belgienilor si nici ei nu sunt „parintii mei adoptivi”, dar m-a intrigat, intr-un fel, cat de superficial putem privi si cataloga un oras pe care-l vedem in treacat, de multe ori fara sa fim indrumati catre zonele care merita vizitate…cred ca este natura noastra a oamenilor de a cauta raul si uratul, inainte de bine si frumos. Ca atare, am luat o decizie: incepand de azi…voi lucra la o postare, extinsa pe mai multe episoade…in care va voi impartasi impresiile mele privind orasele si tarile pe care le-am vazut in toata vietisoara mea, o data sau de mai multe ori…si voi face si topuri proprii, la fel de subiective ca si articolul de care va vorbeam,  privind anumite lucruri pe care le-am sesizat, care m-au impresionat pozitiv sau negativ, care m-au marcat …ce a ramas in capul meu legat de acele orase. Nu cred sa foloseasca foarte mult cuiva, dar mi-ar placea interactivitate la acest articol, mi-ar placea sa-mi spuneti ce parere aveti voi si cum vedeti voi lucrurile. Am avut chiar, la un moment dat, o discutie cu Ghiocela legata de Austria pe care ea o lauda, iar eu sunt de alta parere…cred ca, in afara de amintirile placute ale acestor calatorii, mi-ar prinde bine si sfaturile unor alte persoane care le-au vazut si prin sfaturile lor ma pot convinge sa ma reintorc acolo.

Sectiunea unde voi posta aceasta serie de articole o voi numi simplu si banal…”calatoriile noastre!”

4. Ultimul punct, dar cel mai important….Catinca mi-a zis azi „je t’aime” si seara mi-a zis „belle”….mi s-au inmuiat picioarele! In aceasta seara i-a spus si lui taica-su je t’aime…nu vreti sa stiti cum arata fata lui…

Faptul ca incepe sa vorbeasca franceza ma bucura enorm, cu atat mai mult cu cat (o spun cu sufletul strans de frica si panica!) as vrea sa o dau la gradinita incepand cu finele lunii februarie!

Acestea fiind spuse…ma apuc de treaba cu articolul!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    punctul unu a sunat fix ca rezultatele la niste examene, deodata mi s-a facut inima cat un purice ! 😀
    la punctul trei…iaca asa iti dau unii de treaba! hai spor la lucru sa avem ce citi.pupici

  2. 3

    ivory said,

    Nu-ti fa griji, copii prind foarte repede o limba straina. De fapt pot sa invete chiar si doua trei, cu cat sunt mai fracezi, cu atat au capacitatea de acumulare si adaptare lingvistica mai mare.

    • 4

      oanamada said,

      Ivory….stiu, dar pentru ea va fi socul mare pentru ca nici nu stie ce este gradinita, cu atat mai mult limba straina! In alta ordine de idei, multumesc pentru vizita…vezi ce ai generat in capul meu cu articolul tau despre Bruxelles? M-ai pus la treaba!:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

