La semaine de Carnaval!

Aici exista o sarbatoare care se numeste Saptamana Carnavalului. Copiii intra in vacanta timp de o saptamana, la gradinite se organizeaza petreceri mascate, iar in mall-uri si alte locuri se organizeaza tot felul de evenimente pentru copii. M-am dus azi cu „sorela” si cu pitica in Mall langa noi ca sa cautam niste cuburi lego (alea pe care le avem nu ne mai ajung ca sa facem constructii elaborate!) si am nimerit intr-o „chestie” foarte misto! Ateliere de creatie si distractie pentru copii. Amenajate pe toata lungimea mall-ului, in niste spatii ingradite…loc unde se picteaza, loc unde se construieste cu niste caramizi minuscule (maiine va fac poze!), loc unde se fac „curse” cu masinile si loc unde se fac diverse chestiute cu niste bucatele care seamana cu pufuletii..

Am proptit-o pe Cati intai la masinute…evident…acolo si-a dorit ca doar este innebunita dupa masini! Dupa aceea, la „pufuletii smecheri” care au incantat-o enorm…bucatelele se lipesc una de alta cu…apa…adica ii lipesti de o laveta umeda si apoi ii lipesti unii de altii pana faci „constructia” dorita. Cati vrea si ea acasa..i-am cautat, dar n-am gasit! Una peste alta, maimutica s-a imprietenit cu baietelul din poza…care o tot intreba ce construieste si isi aratau unul altuia ce fac!

Cred ca o tenta si constructia cu acele caramizi minuscule (cat buricul unui deget!), dar nu m-am incumetat s-o las pentru ca se umbla si cu „lipici” adica un soi de argila care le unea unele de altele! 😀

La pictura a fost foarte nostim pentru ca ii casunase pe o anumita portiune din foaie si pe aia tot punea culori unele peste altele! Noroc cu matusica …care s-a implicat in problema si a contribuit la desen! La final l-am lasat sa se usuce vreo 15 minute si ne-am intors dupa el…ca nu vroia sa plece fara el acasa!

Maiine cred ca o voi duce din nou ca prea s-a distrat bine!

Poze made by Miruna (matusica!)

18 răspunsuri so far »

  1. 3

    mihaela dediu said,

    Pufuletii respectivi i-am vazut in magazinele La grand Recre.

    • 4

      oanamada said,

      Pai acolo imi amintesc si eu ca i-am vazut, dar nemernicul ala de magazin este pus tare prost…umbli ore pana gasesti un loc de parcare! 😀 O sa incerc sa ajung maiine! Merci oricum pentru informatie

  2. 5

    hot-coffee said,

    Ce dragut, ce lucuri interesante fac ei acolo! 🙂

  3. 7

    Mihaela said,

    Foarte frumos! bravo lor!
    Felicitari micutei artiste!

  4. 9

    ghiocel07 said,

    Ma bucur si eu pentru bucuria Catincai. Este o pictorita de exceptie, iar de sofat ce sa mai vorbesc….Ce bine ca acolo copiii au preocupari atat de interesante si de ce nu, educative.

    • 10

      oanamada said,

      offf…din pacate credca la pictat a mostenit talentulmeu…adica lipsa mea de talent. Nu reusesc deloc s-o conving sa faca forme geometrice, desi daca vreale face. Decombinat culorile insa vadca le combina ok!:D La partea cu sofatul…mi-e frica sama gandesc, dar in mod cert va fi soferita de la 18 ani! 😀

  5. 11

    carminaca said,

    hello,

    m-am uitat cu ilinca in brate la pozele voastre si mi-a zis ca vrea si ea acolo, la masinute 🙂 i-am zis ca o s-o duc, ce puteam sa zic?? si acum vroiam sa intreb de pufuleti: fac mizerie mare? ca la noi plastilina devenise ploaia de stele :)) adica o maruntea si o arunca in sus si a tb sa o suspend o perioada. din acest motiv ne tb activitati noi 🙂

    pupici fetelor si distractie placuta. la noi in afara de teatrul de papusi si booboo (locul de joaca) nu avem unde ne duce. muzeul antipa e inchis pt renovare, de ex 😀

    pupici again,
    carmina

    • 12

      oanamada said,

      Hmmm…cesa zic…poate ajungeti si voi la masinuteledin herastrau cand se mai incalzeste! Draga de ea…
      Pufuletii arata exact ca ceicaresunt de mancare. Mizerie fac si astia ca daca ii rupi sau tai se fac bucatele,dar sunt mai inofensivi decat plastilinapentruca nu se lipesc!
      Pupici

  6. 13

    mihaela dediu said,

    Revin sa va spun ca am mai vazut si in magazinul Nature et decouvertes, intr-un recipient mai mic decat cel din magazinele La grande recre dar este si in mallul de la Woluwe care am impresia ca e mai aproape de dvs, insa nu stiu daca pretul este sau nu mai avantajos .

    • 14

      oanamada said,

      Mihaela, in primul rand ma numesc Oana…si as vrea sa-mi spui asa. Multumesc pentru informatii. Am reusit sa-i gasesc la magazinul despre care am vorbit initial.E foarte fericita si foarte ocupata! Deduc din ceea ce mi-ai scris aici ca esti in Bruxelles? Mi-ar face placere sa mai vorbim si poate sa ne si cunoastem!

  7. 15

    D@niel@ said,

    ah cat va invidiez pentru distractia de care aveti parte! Cati este din ce in ce mai mare si mai frumoasa. de-abia astept sa ne vedem. Noi suntem tot asa de inapoiati cu ne-ai lasat..cu vre-o 3 cuvinte in plus in vocabular :P. e deprimant. in schimb, cred ca a depasit-o pe Cati la greutate. vb pe mail zilele astea.
    pupicei si o „primavara minunata!”

    • 16

      oanamada said,

      Danuta…si noi de abia asteptam sa-l vedem pe Tudorentzis si pe tine! 3 cuvinte in vocabular….sunteti pe drumul cel bun! Nu mai spune ca sunteti inapoiati…sunteti doar ceva mai „nevorbareti”! Cu cine o semana frate tacut…ca tu nu esti tacuta si nici taica-su!:D

  8. 17

    mihaela dediu said,

    Din pacate am plecat din Bruxelles si am revenit in Romania pentru o perioada; dar o sa urmaresc cu interes locurile pe care le veti mai descoperi pana vom intoarce si noi acolo.
    O primavara calda cu cat mai putine ploi va doresc 🙂

    • 18

      oanamada said,

      Sper sa reveniti curand, daca asta este ceea ce va doriti! Poate ne vom cunoaste atunci! Numai bine si o primavara frumoasa!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

