Catinca news!”Sufleca-mi coaja de banana!”

Postul meu incepe cu ultima ei “perla” : sufleca-mi si mie coaja de la banana!

Am spus ca am tot acumulat diverse lucruri din evolutia Catincai…dar uite ca acum cand trebuie sa scriu nu stiu cu ce sa mai incep!

In ultima vreme, mica printesa a devenit foarte atenta la ceea ce se intampla in jur si tine minte cel mai mic amanunt. Desi nu suna distractiv pentru mine sa recunosc, de foarte multe ori, este « memoria » mea si a tatalui ei. Daca vrem sa nu uitam sa cumparam ceva de la magazin trebuie sa-i spunem ei …si in mod sigur ne aminteste !

 Este extrem de creativa…pe zi ce trece, o vad cum evolueaza. Eu sunt o persoana extrem de exigenta cu mine si cu cei din jur si de foarte multe ori mi-am dat seama ca am asteptari uneori cam prea mari de la un copilas de doia ani si 6 luni….totusi, observ pe zi ce trece, evolutia ei ….a invatat toate culorile si asociaza verbal, doar din memorie, obiecte de aceeasi culoare, stie deja  un cantecel in franceza, sunt extrem de mandra ca stie doua rugaciuni, integral (Tatal Nostru si Inger, ingerasul meu !) si mai multe poezii. A invatat destul de multe cuvinte in franceza ceea ce ma face sa fiu ceva mai linistita cu apropierea momentului numit « gradinita ». Discutam foarte mult despre gradinita si déjà a inceput sa ma intrebe tot felul de lucruri….pentru moment pare incantata de idee desi i-am spus foarte clar, de mai multe ori, ca mamicile nu au voie acolo ! Ii place sa danseze si sa asculte muzica !

Desi se plictiseste destul de repede de activitatile pe care le face, atata vreme cat le face este extrem de concentrata si atenta la detalii…veti vedea in poze !

Este extrem de nerabdatoare sa mearga acasa, in Romania la bunici si a invatat sensul unor cuvinte gen « dor », « iubesc » etc….

A devenit extrem de iubareata si de lipicioasa…mai ales cand vrea ceva !:D

Este pe zi ce trece mai cocheta…vrea sa-si aleaga singura hainele cu care sa se imbrace si vrea sa-si cumpere tot felul de haine si pantofi din magazine.

 Negative…..pai avem si din astea ca nu se poate laude pe linie. Este extrem de tipicara si incapatanata. Acum 2 seri s-a suparat pe taica-su si a inceput sa planga pentru ca ea i-a cerut o foaie alba si el i-a dat mai multe. Supararea a fost si mai mare cand tati nu le-a pus la loc, acolo unde trebuia…adica exact in topul de hartie !E destul de dezordonata…nu reusesc s-o conving sa stranga toate jucariile dupa ce se joaca. Este ingrozitor de incapatanata cand vine vorba de mancare….isi deschide frigiderul si daca ea vrea placinta cu branza inainte sa manance de pranz…pai trebuie sa-i dai placinta ….norocul mare este ca indiferent ce vrea, mananca ceea ce-i dai dupa aceea.

„Gofrulet” (gauffre!) intr-o cofetarie din Bruges! In celelalte poze cu nasicile mici si acasa, in „atelierul de pictura” propriu!

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    ghiocel07 said,

    Citind acestea imi duc aminte de fiul meu care spunea fel de fel de expresii, care au ramas pana acum in vocabularul nostru. M-am hotarat sa editez un mic dictionar pe care sa-l fac cadou de nunta. Sunt amintiri pentru toata viata. Pupa mama pictorita!

    • 2

      oanamada said,

      Super ideea ta cu dictionarul….asta da cadour original! Crad ca fiului tau ii va placea! Eu am tot notat din perlele Catincai, dar am si „scapat” printre degete multe dintre ele.Noroc cu blogul ca asa raman scrise in timp real! Te pupam si noi!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

