Noul manechin Benetton Germania!

„Spring is coming up..” in Germany Aachen sau cu ce se ocupa Catinca in magazine!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    alina si ema said,

    BINE, BINE……SI UNRSUL UNDE-I? :))

    • 2

      oanamada said,

      Ursul este de fapt ditamai animalul si mi-l tot pune in pat la mine de n-am loc seara sa ma bag in pat …o sa-i fac o poza!

  2. 3

    ghiocel07 said,

    Chiar, unde-i ursulica? Sa nu-mi spui ca nu a ajuns in bratele Catincai !

    • 4

      oanamada said,

      Ursulica e in bratele mele mai degraba….adica mi-l tot pune mie in pat! Ursuloiul mai bine zis…ca e ditamai…a ajuns in bratele ei acum multa vreme, cand au fostr prietenii nostri aici…dar cred ca ea ar mai fi vrut unul! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

