Asa incepe….

…omul sa se ramoleasca- adica stai departe de „acasa” si incepi sa uiti sarbatorile! Va vine sau nu sa credeti, am uitat complet ca azi este 8 martie…de fapt nici nu stiam in ce data sunt…asa ca…fiica si nepoata buna ce sunt nu mi-am felicitat mama si bunica. M-au felicitat ele pe mine! Sa-mi fie rusine!

Mai mult, trebuia sa-mi amintesc pentru ca azi este „baba” mea…o baba deloc pe gustul meu…innorata, cu ninsoare si frig (1 grad). Imi doresc sa se insele „baba” asta si sa nu-mi fie tot anul asa!

Asa ca…cu intarziere si mea culpa, doamnelor, domnisoarelor, mamicilor, bunicilor si tuturor fetelor mici sau mari, va urez o primavara frumoasa si va spun cu mult drag La Multi Ani si sanatate!

La Multi Ani Ada si Miutica! Va pupam pe viu curand!

La Multi Ani Olga si bunica strabunica Ica!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    ellis said,

    LA MULTI ANI!

    Greu le e ghioceilor anul acesta sa iasa din zapada…este mai multa decat imi amintesc vreodata in martie:(
    Insa ghiocelul tau e tare frumos!

  2. 3

    oana said,

    nu esti singura.Si eu uitasem complet,noroc ca mama a fost prevazatoare si duminica ,pe cand vorbeam le telefon mi-a zis:” Si „La multi ani pe maine!,daca nu ne ami auzim!”…asa ca m-am salvat onorabil!…Tot mama ,draga de ea!!!…


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

