Mon amour…magarul!

Introducere

De curand, am gasit in cutia de scrisori, ca in fiecare luna, revista “comunei” (comuna, in acceptiunea belgienilor este echivalentul sectorului la noi!). Revista asta anunta in fiecare luna ce targuri, ce carnavaluri, ce evenimente culturale sau dedicate copiilor se vor petrece in luna in curs! De data aceasta insa, revista era un ghid turistic al “comunei”, cu parcuri, muzee si tot ce trebuie, descrise “ca la carte” cu istoric si tot ce trebuie. Uite asa am aflat eu de un alt parc – a se citi padure (ca la ei toate parcurile sunt ca o padure super ingrijita !) in care, pe una din laturi (este mare, are 4 hectare !) exista o mini-ferma a animalelor…ceva cam ca la noi in Pantelimon doar ca mai micuta. Aceasta mini-ferma este deschisa, gratis,in orice anotimp, tuturor vizitatorilor si gazduieste peste 40 de specii de pasari, cateva caprite, nu stiu cate specii de iepuri, un ponei de care eu sunt indragostita si un magar de care este indragostita, evident (avand in vedere existenta lui Coco), Catinca. Prima data am fost acum o saptamana cand am reputat (na, ca sa ma laud si eu putin !) prima mea victorie in materie de orientare si am reusit sa ajung intr-un loc in care nu mai fusesem, FARA gps. Era frig si urat afara si am stat 15 minute intre doua reprize de ploaie.

 Coco mon amour !

Primul pe care a pus ochii fi-mea a fost magarul pe care a inceput sa-l strige cat o tineau puterile « Cocooo, cocoicaaaaa ! », iar el, cuminte, desi poarta alt nume, s-a executat si a venit la gard ! Apoi a aparut celebrul ponei cu ochi albastri…este absolut ireal animalutul ala, parca e extraterestru…este primul exemplar cu ochi albastri pe care il vad in viata mea, un exemplar superb. Urmatoarea pasiune a Catincai este capra « vesela » …asa ii spune ea unei caprite de care a prins drag (se pare ca si reciproca este valabila !)- o caprita pitica, colorata, blanda cu o mutra haioasa foc…zici ca rade la tine !

 Toupie si Zorro !

A doua zi, Catinca s-a trezit foarte decisa (dupa ce cu o zi inainte povestise tuturor – bunici, taica-su !) ca ea vrea la animale….si am repetat miscarea. Atunci, am aflat de la ingrijitor ca sus-numitul Coco se numeste de fapt Toupie, iar frumosul cu ochi albastri, poneiul , se numeste Zorro….pentru Catinca a fost cam dificil sa le tina minte numele, dar s-a straduit ! Tot atunci ne-am imprietenit cu o rata (sau gasca…ca nu ma pricep !) care a vrut sa-i manance ciucurii de la fular Catincai si ne-a certat intens ca vnu rem sa ii dam….si cu « iepurele ciufulit » o specie haioasa foc de iepure cu urechi tuflite si o freza de zici ca i-a dat cineva cu bomba in cap !

 A treia oara !

In primele doua dati nu am avut aparatul la noi asa ca a treia oara ne-am decis sa pozam prietenii noi….zis si facut numai ca exact cine vroiam eu nu a vrut sa vina la poza : poneiul Zorro. Catinca s-a distrat de zor, iar eu am plecat amarata ca nu pot sa va pun povestea pe blog pentru ca nu aveam taman pozele cu favoritul meu…de’ fiecare cu febletea lui ! Ne-am intalnit din nou cu ingrijitorul care ne-a spus ca cei doi amici sunt blanzi, dar nu am avut curajul s-o las sa-si bage mainile prin gard. Capra vesela ne-a tinut companie cu botul scos jumate prin gard, etc, etc….totul bine si frumos !

Samedi, papa !

Sambata e ziua lui tati de hartuiala…asa ca eu shopping, tati …la animale cu fata si cu instructiuni clare sa-l pozeze pe Zorro. S-a intors cu toate sarcinile indeplinite si cu un copil foooarte fericit.

Asa ca, dragele si dragii mei….va prezentam noile noastre pasiuni, noii prieteni !

In ordinea preferintelor:

Toupie….zis si Cocooooicaaaaa !

Zorro, extraterestrul meu favorit !

 

Capra vesela si lipicioasa !

 

Iepurele ciufulit !

 

Rata certareata !

 

Altii!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    cojocarii said,

    consider exterm de benefice pentru copilasi locurile d eacest gen… si expresia de pe fata Catincai imi intareste convingerea. 😉 sunt sigura ca veti revizita acest locusor minunat.

  2. 3

    ellis said,

    Este foarte bine sa ia copiii contact cu animalutele si altfel decat din carti; si noi mergem la o astfel de ferma, langa Bucuresti, A i-a placut cel mai mult poneiul, pe care l-a si calarit.
    Poneiul vostru cu ochi albastru…clar extraterestru!:)

  3. 5

    ghiocel07 said,

    Minunat. Ce mi-ar fi placut ca pe vremea cand Cristi era mic sa fi putiut sa-i ofer astfel de plimbari. Din pacate la noi este altfel, ca sa nu spun exect cum. Draga mea de 8 Martie iti doresc sanatate multa, sa fi mereu la fel de vesela si cu simtul umorului, sa ai parte de lucruri minunate si sa ne incanti privirea cu cat mai multe imagini frumoase.

    • 6

      oanamada said,

      Iti multumesc mult pentru urari si iti doresc si eu, din tot sufletul cele bune, sanatate si bucurii si…sa zic nepoti? (sau e prea devreme ca sa se gandeasca fiul tau Cristi la asa ceva?) 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

