Am netttttt!!!!

Da, e real! Am net! Sunt asa fericita ca nici macar nu ma simt cat de obosita sunt si cat de rau mi-a fost azi-noapte!

Poveste scurta: am mancat ca o purcica ce sunt aseara! Tati ne-a alintat pe noi, pe fete, cu lalele minunate (fiecare fir are cate un „puiut” mic pe langa laleaua mama!) si cu un gratar facut ca la carte. Am bagat in mine cartofi copti, fripturica cu tot felul de sosuri si minuni, ceapa rosie, branzica telemea de vaca …teoretic nimic care sa-mi faca rau, dar in niste cantitati pe care stomacul meu, obisnuit cu mult mai putina mancare, le-a „taxat” instant. Asa ca m-am indopat cu metoclopramid, debridad etc, etc si am dormit cam rau. M-am culcat pe la 3 dimineata ca tot aveam senzatie de greata…si m-am trezit in suntetul disperat al mobilului sotului meu, pe la 8. la telefon erau nenii de la internet (adica de la compania de telefonie pe care vine si netul nostru!). A venit un baietas grec, care, dupa 2 minute, ne-a spus cu surasul pe buze ca nu este absolut nici o problema cu netul ci ca am fost deconectati pur si simplu de la linia telefonica. De ce nu stie nici el, dar a tinut sa ne mentioneze de „n” ori ca Belgacomul, compania unde lucreaza, a luat-o razna rau si ca in ultima saptamana a tot avut cazuri din astea de clienti care stateau saracii ca prostii si asteptau sa li se intimple lucruri bune, fara sa aiba vreo vina pentru porcariile facute de companie. Din pacate, nu avem cum sa-i schimbam pentru ca ei detin monopolul…sunt unici…adicatelea nu am cum sa am internet decat prin compania lor de telefonie (toate firmele de internet lucreaza cu ei!)….bleahhhh!

Important este insa ca AM NET si culmea, merge bine!

Acum, veti auzi mai des de noi!

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    Excelent, sa va traiasca!

  2. 3

    flory said,

    Bine ca s-a rezolvat! La noi daca se intampla sa cada netul suntem terminati amandoi.

  3. 5

    cojocarii said,

    😀 acum nu mai aveti „scuze” ! Asteptam postari cat mai multe! 🙂

  4. 7

    Timi said,

    Bine-ai revenit in sec. XXI 🙂

    Pupici Catincai.

  5. 9

    Monica said,

    Ieeeiii (urale si focuri de artificii) 😀

    Mi-a fost dor de voi, tare tare de tot! Cat despre net…eh well, eu am stat cu netul platit si nefunctional timp de o luna, pentru ca nu stia o donsoara’ sa dea acolo „activate” si la amarata de mine…pff..ii iertam, net sa fie!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

