Beauty news…sau cum ajuta copiii descoperirile cosmetice!

Asa se numea una din rubricile mele dintr-o revista la care am scris multa vreme si cu mult drag si a carei sectiune de frumusete am scris-o, lunar, timp de multi ani…am testat tone de cosmetice, am scris despre mii de proceduri de machiaj, de ingrijire, dar ceea ce mi s-a intamplat azi nu am patit niciodata si nici nu credeam ca se poate!

 Am descoperit sapunul care fixeaza rimelul pe gene! Oh yeahh! Datorita Catincai …sau din cauza ei!

Printesa mea a incercat, cu talentul ei de pictorita, sa-mi deseneze ceva pe fata cu o carioca…asa ca trebuit sa frec zdravan cu sapun…si evident, m-am dat si pe la ochi, doar la un singur ochi (desenul era facut pe tampla!). Un sapun lichid, banal, cumparat de la Cora cica pentru piele sensibila. M-am dat cu rimel si am plecat! In aceasta dupa-amiaza imi spun eu….”hai sa ma demachiez!” Am curatat intai un ochi si am ajuns la cel langa care fusese pictura si care „fusese tratat” cu sapun ….curata rimelul daca poti! Nu se lasa dus de pe gene, neam! Parca era machiaj permanent. Mi-am inrosit ochiul de cat am frecat cu discheta data cu demachiant! Daca am vazut ca nu merge asa zic…hai sa incerc cu crema de ochi…poate are ceva demachiantul. Nimic! Ultima strigare….incercam din nou cu sapun, dar nu tot cu ala ca cine stie…pe urma nu se mai curata niciodata! 😀 Nop…nu a mers…in final, in disperare de cauza, am rupt pisica in doua si am incercat cu sapunul buclucas….si surpriza…s-a curatat!

Ma gandesc maiine sa ma spal bine cu el pe fata si sa ma machiez complet….doar asa, ca experiment, dar ce ma fac daca gresesc putin machiajul si am nevoie de retusuri?

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    super! la ce revista ai scris? ma intreb daca te citeam 😉

    • 2

      oanamada said,

      Am fost beauty editor si mai apoi redactor sef la Madame Figaro. Beauty am mai scris si la alte reviste, dar cea mai lunga perioada la Madame Figaro!

  2. 3

    Monica said,

    heheee….e tricky tare sapunul taui, dar cred ca vreau si eu un flacon, mai ales ca sunt ca o pisica cu moatse, atunci cand ma machiez, ma scarpin la ochi de mai am putin si-i scot…si nu reusesc sa deplasez decat machiajul 😐
    pupici

    • 4

      oanamada said,

      Cunosccc….eu nu ma mai machiez asa des de cand am nascut si stau acasa…asa ca atunci cand o fac..uit repede si incep sa ma frec la ochi! 😀

  3. 5

    cojocarii said,

    cum a iesit experimentul? s-au l-ai amanat?

  4. 7

    D@niel@ said,

    vreau si io kitul sapun + rimel 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

