Natasa, Barbie, patinajul si salele mele!

Ea este „Natasa”…asa a boteazat-o bunica Ada cand a vazut-o ieri dimineata pe Skype! Nu vrea sa stea la poza pentru ca este „suparata” …de ce, numai ea stie! Coafura, in conceptia ei este tot de Barbie…de fapt toate sunt de Barbie pentru ca pe ea o cheama Catinca Barbie.

Azi a fost urat afara asa ca m-am trezit chitita s-o duc din nou sa patinze…visul ei cel mare este sa patinze ca Barbie (din desenul animat cu Barbie si poneiul magic!) sau mai degraba sa se invarta cum se invarte Barbie pe gheata.

Am ajuns la patinoar si am constatat cu uimire ca, desi i-am pus patinele in picioare pentru a doua oara in viata ei, se tine pe ele in echilibru (pe uscat!) si merge foarte bine….asa ca am profitat si am pozat-o!

Din fericire, fiind in timpul saptamnii, dimineata, cand toti copiii sunt la scoala…eram la patinoar doar noi si inca o mamica cu doi copii….5 oameni pe un patinoar mareeeee, mareee. Asa ca voinice foc..ne-am aventurat pe suprafata lucioasa si alba…eu in pozitia „cocosatul”, Catinca Barbie sustinuta din spate de sub brate si strigand cat o tinea  gura….”sunt Barbie…si patinezzzz, mami invarte-ma ca pe Barbie”. Picioarele ei fugeau in toate directiile, iar cand nu fugeau stateau nemiscate asteptand sa fie impinse de mami….

15 minute de patinaj care mie mi s-au parut ore, iar salelor mele ani….Catinca a fost extrem de fericita! Atat de fericita incat mi-a zis: „Mami da’ tu stii sa patinezi ca Barbie?” I-am spus ca stiu si atunci mi-a zis s-o scot afara pe bancuta si sa-i arat cum patinez eu…..inca 10 minute de magie, de aceasta data pentru mine…Doamne, aproape singura pe un patinoar nu cred ca am fost vreodata. Mi-am amintit cu drag de zilele in care stateam zilnic, ore intregi pe patinoarul Floreasca, mi-am amintit cum se taie gheata cu spatele si chiar mi-a reusit si o jumatate de pirueta din cele pe care le faceam odinioara perfect. Am dat vreo trei ture cu viteza maxima, savurand ideea ca nu trebuie sa feresc pe nimeni….am visat putin, alaturi de Catinca (care radea si striga de pe bancuta!) ca sunt Barbie si fac piruete!  Daca nu eram cu fetita …cred ca as fi stat acolo la nesfarsit…dar Barbie mica era deja obosita!

Salele mele au uitat de durere…dar acum si-au amintit! Catinca a mancat cu pofta spanac cu ou si un castron plin cu supa si a adormit lemn…

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    cojocarii said,

    😀 inca putin si n-o sa mai fie nevoie de mami barbie ca sa o sustina pe catinca barbie, decat de pe margine 😉

    Noi am vazut anul acesta la patinoarul de la AFI un sistem super pentru pustii care invatau sa patineze: un gen de cadru de care se tineau si totodata il impingeau in timp ce patinau… am vazut pitici de 3-4 ani utilizand chestia aia si parca zburau pe gheata! Pentru piticii un pic mai obisnuiti cu gheata, dar care totusi aveau nevoie de sustinere, erau niste pinguini cu manere si care aveau o talpice ce aluneca pe gheata … dar mie tot cadrul ala simplu mi-a parut mai bun pentru a invata sa patinezi….

    Daca avem noi in Ro asa ceva, sigur aveti si voi acolo! Nu cred ca deranjezi daca intrebi; salele tale iti vor fi recunoscatoare! 😉

  2. 2

    oana said,

    Pai aschia nu sare departe de trunchi!..,nu-i asa?..Nu poti sti niciodata de unde sare talentul!..Si daca ii si place atat de mult,macar ati gasit un mod placut de a mai insela iarna asta prea lunga!

    • 3

      oanamada said,

      Oana, patinatoare nu vreau s-o fac…:D, dar daca ii place eu sunt multumita pentru ca este totusi un sport de iarna mai putin riscant decat altele si il poti face pe oriunde ai fi!

  3. 4

    adelamaria said,

    A obosit, mancat si adormit lemn dupa 15 min pe patinoar? Hmm…credeam ca e nevoie de mult mai mult…:) In cazul asta, abia astept sa faca si Ilana varsta potrivita sa o urc pe patine 🙂 Cam pe la ce varsta, apropo? 🙂

    • 5

      oanamada said,

      Pai da…ca piciorusele sunt mici, efortul a fost mare…pentru ea a fost suficient un sfert de ora…macar nu s-a plans de febra musculara. Eu am pus-o prima data pe patine in ianuarie…

  4. 6

    adelamaria said,

    A, si imi place la nebunie noua pieptanatura a „Natasei” 🙂 Ai o fetita foarte frumoasa!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

