Barbie se spala pe cap!

Nu stiu care au fost experientele voastre cu spalatul pe cap, dar noi am avut multa vreme probleme. Copilul meu, extrem de cuminte in alte conditii,  facea ca toate orataniile cand il spalam pe cap si nu functiona nimic….pana mi-am adus aminte ca, cu foarte multa vreme inainte de a o avea pe Catinca, am cumparat de undeva un cadou pentru cineva (pe care nu am ajuns sa i-l mai dau ….)…era vorba despre o chestie ca un bor de palarie, din plastic, cu elastic in jurul capului…special pentru  copii, pentru spalat pe cap. L-am cautat si a devenit „palaria de spalat pe cap”. Este o minune…nu mai am probleme, iar spalatul pe cap a devenit o mare distractie pentru Catinca…se spala singura, se sapuneste pe par, se clateste…ce mai…e minune!

Mai nou, vrea s-o spele si pe Barbie…dar palaria este prea mare si nu putem pentru ca i-ar intra sampon in ochi…asa ca a renuntat. Acum doua seri ne-am spalat pe cap si Catinca a insistat sa-i fac poze cu parul desfacut si ud…sa vada toata lumea ca ea este cuminte si nu plange…bine, ea ar fi vrut s-o spal si in acelasi timp sa fac si poze, dar nu aveam cum…asa ca multumiti-va cu povestea si cu pozele de dupa…de la uscare (la care a participat si Barbie!).

Pozele si povestea le sunt dedicate bunicii si mai ales strabunicii ei care au avut „de tras” multi ani cu o alta domnisoara, care urla ca ii intra sapun in ochi…de’, uneori apar si solutii salvatoare care scutesc generatiile de „dupa” de „suferinte” similare! 😀

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    oana said,

    Si Matteo facea aceleasi nazuri la spalat pe cap,pentru ca nu-i placea sa-i vina apa in fata.Asta nu prea am inteles-o,pentru ca in piscina nu parea sa-l deranjeze deloc-))…Pana intr-o zi cand mi-am pierdut rabdarea si i-am zis:”Daca te mai smioircai mult,iti pun prosopul pe fata si nu mai vezi ,nimic!”,crzand ca perspectiva asta o sa-l sperie putin si o sa se linisteasca.Nu-s nebuna si nu-mi terorizez copilul,dar in cazul spalatului pe cap facea doar mofturi din obisnuinta,pentru ca a invatat foarte bine sa tina capul pe spate,iar eu il clateam cu multa atentie.nu-i ajungea nici o picatura pe fata…dar smiorcaiala era la putere,oricum!-))

    Spre surprinderea mea,mi-a raspuns.”Pune-l!…si i l-am pus…si a inceput sa rada…si i-am clatit carliontii mai bine ca niciodata…si de atunci tot asa o tinem!-)))

    • 2

      oanamada said,

      E bine ca la voi functioneaza cu prosopul…maimuta mea nici nu vroia sa auda sa-i pun ceva pe fata! Adevarul este ca nici la mine, copil fiind…nu a prea functionat! Cat am chinuit-o pe biata bunica-mea…

  2. 3

    Danae said,

    Da, am mai auzit de chestia asta.
    Foarte buna ideea.

    Premiu de primavara „de la mine pentru tine”: http://frunzele.blogspot.com/2010/03/vine-vine.html

  3. 5

    ghiocel07 said,

    Catinca esti o dulce si cu parul ud si cu el uscat. Zambetul tau ma face fericita. Te pup dulce.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

